شناسهٔ خبر: 49615 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

امسال انجام شد:

ساخت ۶ پروژه ساختمانی عمومی و دولتی در شهرستان جوین خراسان رضوی

ابراهیم صنیعی مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از اجرای ۶ پروژه ساختمان‌های عمومی و دولتی در شهرستان جوین با اعتباری بالغ بر ۹ هزار و ۷۰ میلیون ریال در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، ابراهیم صنیعی با اعلام این خبر افزود: پروژه‌های این شهرستان شامل احداث کتابخانه رازی، تکمیل مجتمع فرهنگی هنری،‌ احداث مجموعه ورزشی، احداث ساختمان فرمانداری، احداث ساختمان بخشداری و احداث مجتمع اداری است.  

وی گفت: کتابخانه رازی با زیربنای ۳۶۵ مترمربع از محل اعتبارات استانی احداث و تاکنون ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

صنیعی افزود: در سال ۹۶ برای این پروژه ۱۱۰۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده که تاکنون ۵۰۰ میلیون ریال آن اختصاص یافته است؛ البته پروژه ادامه پیدا کرده و به پایان رسیده است و تحویل موقت شده است.

وی تکمیل مجتمع فرهنگی هنری جوین را از دیگر پروژه‌های این شهرستان عنوان کرد و گفت: این مجتمع از محل اعتبارات استانی با زیربنای هزار مترمربع آغاز شده و تاکنون نیز ۴۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در مرحله اتمام اجرای سقف است.

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی درباره اعتبارات این پروژه گفت: در سال ۹۶ برای این پروژه ۴۱۰۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده که تاکنون ۸۰۰ میلیون ریال آن اختصاص یافت است.

صنیعی با اشاره به احداث یک مجموعه ورزشی در این شهرستان نیز گفت: ساختمان این پروژه با زیربنای ۶۵۵ مترمربع آغاز و در سال ۹۶  از محل اعتبارات استانی ۷۰ میلیون ریال اعتبار برای تکمیل آن در نظر گرفته شده که این مبلغ نیز اختصاص یافته، البته پروژه در مرحله اجرای سنگ‌چین فونداسیون است. 

وی همچنین با اشاره به پروژه احداث ساختمان فرمانداری جوین در شهر نقاب اظهار کرد: این پروژه با ۱۷۰۰ مترمربع زیربنا هم‌اکنون ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ساختمان تحویل موقت شده است.  

صنیعی تصریح کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه در سال ۹۶ به میزان ۲۹۰۰ میلیون ریال است که تاکنون هزار میلیون ریال آن تخصیص یافته است. 

وی از احداث ساختمان بخشداری عطامک جوین خبر داد و گفت: در سال ۹۶ برای این پروژه که ۶۵۰ مترمربع زیربنا دارد ۶۰۰  میلیون ریال بودجه در نظر گرفته شده و ۳۰۰ میلیون ریال آن تخصیص یافته است که تاکنون این پروژه ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تحویل موقت شده است.

صنیعی احداث مجتمع اداری را از دیگر پروژه‌های شهرستان عنوان کرد و افزود: این مجتمع در شهر نقاب مرکز شهرستان جوین با زیربنای ۴۵۰۰ مترمربع از محل اعتبارات استانی آغاز شده است و تاکنون نیز ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.  

وی تصریح کرد: در سال ۹۶ برای این پروژه ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده که ۱۰۰ میلیون ریال آن اختصاص یافته و هم‌اکنون پروژه در مرحله اتمام اسکلت فلزی است.   

نظر شما