شناسهٔ خبر: 49620 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راه و شهرسازی شهرستان بهار خبر داد:

پیشرفت ۹۴ درصدی بیمارستان ۸۲ تختخوابی شهرستان بهار

علی یدالله‌زاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بهار استان همدان از پیشرفت ۹۴ درصدی بیمارستان ۸۲ تختخوابی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، علی یدالله‌زاده اظهار کرد: اداره راه و شهرسازی شهرستان بهار توانسته عملیات اجرایی بیمارستان ۸۲ تختخوابی این شهرستان را با پیشرفت ۹۴ درصدی تکمیل کند و آن را تا آخر امسال به مراحل نهایی و اتمام برساند.

وی ادامه داد: در راستای اجرای مواد ۳۴ و ۳۵ قانون نظام‌مهندسی و کنترل ساختمان با موضوع نظارت عالیه ادارات راه و شهرسازی بر اجرای مقررات ملی ساختمان، این اداره با توجه به ۸۲ مورد تخلف در ساخت‌وسازهای صورت گرفته و مغایر با ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری تذکرات لازم را به مجریان داده و با مراجع صدور پروانه ساختمانی مکاتبات مقتضی نیز انجام شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بهار گفت: در مورد اجرای ماده ۱۴۷ قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان‌های فاقد سند رسمی نیز تاکنون ۷۹ فقره از استعلامات بررسی و پاسخ لازم داده شده است.

وی ادامه داد: همچنین با پیگیری‌های این اداره ۵۴ برگ سند تک‌برگی از اراضی تفکیک شده به نام سازمان ملی زمین و مسکن ثبت شده تا به نام مالکین انتقال داده شود.

یدالله‌زاده بیان کرد: در راستای تحقق بازآفرینی پایدار شهری و تأکید دولت در مناطق بافت فرسوده شهری، محلات هدف شناسایی شده و به منظور ارتقای سطح زندگی ساکنان، مشوق مالی در قالب وام ۳۰۰ میلیون ریالی ساخت مسکن با هدف بازسازی و ساخت واحدهای جدید پرداخت می‌شود.

وی افزود: این امر موجب توسعه همه‌جانبه شهر در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و کالبدی می‌شود و برای تحقق این امر و پیگیری آن تاکنون چندین جلسه در شهرداری و راه و شهرسازی برگزار شده است.

نظر شما