شناسهٔ خبر: 49675 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

۲ پرواز در تهران نشست؛

لغو ۸ پرواز فرودگاه گرگان به دلیل شرایط جوی

فرودگاه گرگان مدیر کل فرودگاه‌های گلستان گفت: به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی و کاهش دید خلبان؛ شب گذشته هشت پرواز ورودی و خروجی از فرودگاه بین المللی گرگان لغو شد و ۲ پرواز در تهران به زمین نشست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رامین آذری اظهار کرد: شرایط جوی ناشی از بارش‌ها و مه غلیظ شامگاه سه شنبه، دید خلبان را در باند فرودگاه گرگان به کمتر از ۴۰۰ متر کاهش داده بود.

وی ادامه داد: در این پیوند پرواز شماره ۶۳۹ شرکت هواپیمایی آسمان و پرواز شماره ۷۱۰۲ شرکت هواپیمایی کیش از مبدا زاهدان و کیش به گرگان در ساعت مقرر انجام شد، اما به دلیل شرایط جوی نامساعد مرکز گلستان، این ۲ پرواز در فرودگاه مهرآباد تهران به زمین نشست.

آذری گفت: شب گذشته پرواز‌های شرکت هواپیمایی آسمان به شماره ۶۳۸ به مقصد زاهدان، شماره ۶۳۷ از مبدا مشهد، شماره ۶۳۳ به مقصد تهران، شماره ۶۳۴ از مبداء تهران و شماره ۶۳۵ به مقصد تهران نیز لغو شد.

به گفته وی؛ پرواز‌های شماره ۱۲۹۴ و ۱۲۹۵ شرکت هواپیمایی قشم نیز به دلیل شرایط نامساعد جوی در فرودگاه بین المللی گرگان با مبدا تهران و گرگان لغو شد.

وی تصریح کرد: پرواز شماره ۷۱۰۳ شرکت هواپیمایی کیش نیز از فرودگاه گرگان به مقصد جزیره کیش لغو شده است.

آذری همچنین از مسافران خواست که جهت اطلاع از آخرین وضعیت پرواز خود با شماره تلفن ۱۹۹ و ۰۱۷۳۱۲۲۰۱۹۹ تماس بگیرند.

براساس گزارش ایرنا، بارندگی از روز گذشته در مناطق مختلف گلستان آغاز شد، این بارش‌ها امروز همراه با برف در مناطق کوهستانی، مه و وزش باد ادامه دارد.

نظر شما