شناسهٔ خبر: 49712 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

با حضور تمامی عوامل فرودگاهی، ایرلاین‌ها و ارگان‌های فعال برگزار شد:

تشکیل ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)/ تاکید بر کاهش تاخیر پروازها و تسهیل سفرها

علی رستمی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی به ریاست علی رستمی، عضو هیئت مدیره و معاون امور فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با حضور تمامی عوامل فرودگاهی، ایرلاین‌ها و ارگان‌های فعال در مجموعه تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از پایگاه خبری شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) علی رستمی عضو هیئت مدیره و معاون امور فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در این جلسه خط مشی ارگان‌ها و عوامل فرودگاهی را  «تسهیل امور برای مسافرین در طول ایام عید» با توجه به افزایش چشمگیر حجم سفرها تعیین کرد.

رستمی با اشاره به این نکته که در ایام نوروز تعداد سفرهای روزانه فرودگاه از حدود ۱۶۰ پرواز به نزدیک ۲۵۰ پرواز خواهد رسید گفت : برنامه ریزی ها بگونه ای خواهد بود که میزان تاخیر پروازها به حداقل برسد و شرکت های هواپیمایی موظف شدند علاوه بر اطلاع رسانی تاخیر پروازها در صورت لزوم از مسافران پذیرایی بعمل آورده و‌ امکانات رفاهی برای آن‌ها فراهم کنند.

 این مقام مسئول خاطر نشان کرد : نظارت ها در ایام نوروز در فرودگاه تشدید خواهند شد تا از گران‌فروشی احتمالی و ایجاد مشکل برای مسافران جلوگیری شود و با هرگونه گران‌فروشی در این ایام به شدت برخورد خواهد شد

عضو هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه در ایام نوروز عوامل فرودگاهی، شرکت های هواپیمایی و کلیه ارگان موظف شدند تا با حداکثر توان خدمت رسانی کنند گفت : مهم ترین اصل در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در ایام عید نوروز همچون همیشه حفظ ایمنی مسافران خواهد بود.

وی افزود : کلیه سامانه های ناوبری، ایکس ری و پل های تلسکوپی فرودگاه نیز برای اطمینان  صحت عملکردشان مورد بازرسی قرار خواهند گرفت و همچنین زیباسازی فضاها و محوطه فرودگاه نیز در حال انجام است.

رستمی از کلیه مسافران خواست در ایام نوروز حتما سه ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشند و اخبار شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) فقط از طریق مراجع رسمی دنبال کنند./

نظر شما