شناسهٔ خبر: 49732 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

یک مقام مسئول در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بیان کرد :

رفع گره ترافیکی مقابل ترمینال مسافری در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

محمود فتوحی سرپرست برنامه ریزی و سامان دهی امور شهری شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از رفع گره ترافیکی مقابل ترمینال مسافری با اصلاح هندسی مسیر مقابل ترمینال فرودگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از دفتر ارتباطات، رسانه و امور بین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، محمود فتوحی اظهار داشت : باتوجه به رشد مستمر پروازهای فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و افزایش بار ترافیکی مقابل ترمینال تصمیم گرفتیم تا با ایجاد یک مسیر جدید این گره ترافیکی را رفع کنیم.

وی افزود : در همین راستا طرح اصلاح هندسی مقابل ترمینال به اجرا درآمد که طی آن با ایجاد یک مسیر جدید خودروهای شخصی به پارکینگ طبقه منفی یک که در آن فضایی برای توقف ۲۰۰ خودرو جهت پیاده و سوار کردن مسافران ایجاد شده هدایت می شوند.

فتوحی گفت : مسیر دیگری نیز  برای تردد تاکسی های فرودگاه ایجاد شده تا از ازدحام جمعیت جلوی ترمینال جلوگیری شود و گره ترافیکی مقابل ترمینال نیز رفع گردد.

این مقام مسئول با بیان اینکه طرح اصلاح هندسی مقابل ترمینال از سه شنبه آغاز شده، گفت : مسیر جدید تردد خودروها برای ایام نوروز به بهره برداری می رسد تا بار ترافیکی مقابل ترمینال در پیک پروازهای نوروزی به حداقل برسد./

نظر شما