شناسهٔ خبر: 49747 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر املاک و حقوقی راه و شهرسازی کردستان خبر داد:

ساماندهی ۲۷۰۰ پرونده حقوقی در راه و شهرسازی کردستان

فرشاد سرحدي مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان گفت: در طرح تعیین تکلیف و ساماندهی ۲۷۰۰ پرونده حقوقی که با مشارکت کارکنان اداره حقوقی انجام شد، کلیه پرونده‌های حقوقی اعم از اسناد حقوقی در دست اقدام و بایگانی شده از ابتدا تاکنون بررسی مجدد و در قالبی جدید بایگانی و طبقه‌بندی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، فرشاد سرحدی ادامه داد: بیش از هشتاد درصد از تعهدات برنامه ۹۶ در حوزه حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان تعیین شده توسط سازمان ملی زمین و مسکن محقق شده است.

وی گفت: در ارزیابی انجام شده توسط اداره کل حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن عملکرد اداره حقوقی اداره کل متبوع در پیگیری و تعیین تکلیف پرونده‌های حقوقی و کیفری مطلوب اعلام شده است.

سرحدی افزود: ضمناً در طرح تعیین تکلیف و ساماندهی ۲۷۰۰ پرونده حقوقی که با مشارکت کارکنان اداره حقوقی انجام شد، کلیه پرونده‌های حقوقی اعم از اسناد حقوقی در دست اقدام و بایگانی شده از ابتدا تاکنون بررسی مجدد و در قالبی جدید بایگانی و طبقه‌بندی شد.

وی با اشاره به کثرت مراجعات حوزه مدیریت املاک و حقوقی و تراکم کاری   اظهار کرد: اجرای این طرح موجب تسهیل در دسترسی به سوابق حقوقی دوایر مختلف اداره کل گردیده و رسیدگی به امور مراجعین اداره حقوقی با سرعت بیشتری انجام می‌پذیرد.

نظر شما