شناسهٔ خبر: 49752 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل‌ونقل اداره راهداری خراسان شمالی:

شرکت‌های مسافربری خراسان شمالی نسبت به بررسی فنی ناوگان اقدام کنند

اتوبوس معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: به منظور خدمات‌رسانی بهتر به مسافران نوروزی، شرکت‌های مسافری مکلف شده‌اند تا نسبت به بررسی فنی ناوگان خود اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان شمالی، سعید سبحانی اظهار کرد: شرکت‌ها موظف هستند تا نواقص و ایرادهای فنی ناوگان عمومی مسافری را شناسایی و تا پیش از آغاز سفرهای نوروزی نسبت به رفع ایرادها مبادرت داشته باشند.

وی افزود: این اداره کل در گشت‌های مشترک خود با پلیس‌راه، نسبت به بررسی فنی از ناوگان اقدام و ایرادهای فنی را شناسایی می‌کند و شرکت‌ها موظف هستند تا در مهلت تعیین شده نسبت به برطرف کردن نواقص احتمالی اقدام کنند.

سبحانی تصریح کرد: در صورت برطرف نشدن ایرادها و نواقص در مهلت مقرر از تردد ناوگان در جاده طی سفرهای نوروزی جلوگیری و ممانعت می‌شود.

وی بیان کرد: رانندگان موظف هستند برای کسب آمادگی بیشتر در خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در صورت نیاز نسبت به تهیه و یا تمدید اسناد حمل راننده (کارت هوشمند- کارت سلامت و...) و ناوگان (معاینه فنی و...) اقدام کنند.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی اظهار کرد: طرح بررسی وضعیت فنی ناوگان عمومی مسافری به منظور تأمین و ارتقای ایمنی سفرهای نوروزی هر ساله در آستانه سفرهای نوروزی انجام می‌شود.

نظر شما