شناسهٔ خبر: 49756 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان همدان انجام شد:

بهره‌برداری از پروژه بهسازی و احداث باند دوم نهاوند – آورزمان در استان همدان

افتتاح پروژه بهسازی و احداث باند دوم نهاوند – آورزمان قطعه اول و دوم به طول ۴ کیلومتر با حضور استاندار همدان، فرماندار شهرستان، مدیرکل راه و شهرسازی استان و مدیران شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، فرهاد فرزانه در حاشیه این افتتاحیه بیان کرد: برای این ۴ کیلومتر اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان هزینه شده است.

فرزانه ادامه داد: با افتتاح این پروژه ایمنی عبور و مرور برای استفاده‌کنندگان از راه تأمین و از تصادفات رخ به رخ جلوگیری می‌شود.

وی یادآور شد: در این محور، بعد از ترانشه برداری، تعریض، آسفالت، خط‌کشی و نصب تابلوهای اخطاری، اخباری و هشداردهنده در مسیر ورودی محور نهاوند – آورزمان، عملیات جداسازی محورهای رفت و برگشت با نیوجرسی نیز انجام شد.

وی بیان کرد: در این پروژه، ۲۷۵ هزار مترمکعب خاک‌برداری، ۹ هزار و ۷۵۰ مترمکعب زیر اساس، ۴ هزار و ۷۵۰ مترمکعب اساس و ۱۱ هزار و ۱۵۰ تن آسفالت انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان عنوان کرد: همچنین برای جلوگیری از حوادث رانندگی ۲ هزار و ۵۰۰ متری ابتدای این مسیر نیوجرسی نصب شده است.

وی یادآور شد: بهسازی و احداث باند دوم محور نهاوند به آورزمان در دو قطعه در طول زمانی دو سال به پایان رسیده و پیش‌بینی می‌شود ۴ کیلومتر باقی‌مانده محدوده نهاوند در دو قطعه و با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان تا پایان سال ۱۳۹۷ به پایان می‌رسد و تعریض و آسفالت محور نهاوند به ملایر در محدوده نهاوند تا پایان سال آینده به اتمام می‌رسد.

در مراسم افتتاح این طرح استاندار همدان گفت: از اینکه در جمع مردم شریف نهاوند هستم خوشحالم در دهه مبارک فجر ۵۶ پروژه افتتاح و تعداد ۸ پروژه کلنگ زنی داشته‌ایم امیدواریم این پروژه‌ها به ایجاد اشتغال برای جوانان نهاوندی کمک کند و امیدواریم این‌ها گشایشی برای اقدامات بعدی در شهرستان نهاوند باشد.

نظر شما