شناسهٔ خبر: 49757 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز تشریح کرد:

جزئیات عملکرد یکساله راه و شهرسازی استان البرز در حوزه راه

تقی رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز جزئیات عملکرد یک‌ساله گذشته اداره کل راه و شهرسازی استان را در حوزه راه تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز، تقی رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در آیین افتتاح تقاطع غیر همسطح محور اشتهارد – نجم‌آباد – نظرآباد ضمن ارائه عملکرد یک‌ساله گذشته استان بیان کرد: دولت حدود ۱۸۰ میلیارد تومان در حوزه راه و شهرسازی برای احداث، بهسازی و آسفالت راه‌های استان سرمایه‌گذاری کرده که در مجموع ۲۰۴ کیلومتر از راه‌های استان را در بر می‌گیرد که سفر هیئت دولت نویدبخش خبرهای خوبی در این حوزه است.

رضایی در بخشی از سخنانش به مسیر جدید طالقان هشتگرد اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه این پروژه در حدود ۲۰ سال پیش شروع شده است ولی متأسفانه از پیشرفت قابل قبولی در سال‌های گذشته بهره نبرده بود که با همت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز در چند ماه گذشته پیشرفت آن به ۷۰ درصد رسیده است که از مجموع ۳۸ کیلومتر حدود ۱۶ کیلومتر آن آسفالت شده است و امید است در سال آینده شاهد بهره‌برداری از این محور باشیم.

وی از دیگر پروژه‌های استان به مسیر چرمشهر به آبیک که به طول ۱۵۸ کیلومتر و با سرمایه‌گذاری ۷۰ درصدی بخش خصوصی اشاره کرد که قرارداد آن ۴ ساله است ولی با تلاش ویژه و پیگیری‌های به عمل آمده بعد از سه سال و در سال ۱۳۹۸ قابل بهره‌برداری است.

رضایی ابراز امیدواری کرد در سال آینده قطعه اول آزادراه تهران شمال تا سه‌راهی شهرستانک نیز زیر بار ترافیکی خواهد رفت و همچنین گفت به جد پیگیر بهره‌برداری از اتوبان شهید همت هستیم تا معضل ترافیک  استان‌های تهران و البرز برطرف گردد.

وی در پایان ضمن تشکر از پیگیری و حمایت استاندار البرز و نمایندگان مردم شریف البرز در مجلس شورای اسلامی، ابراز امیدواری کرد با تأمین اعتبارات لازم در آینده نزدیک شاهد رشد و شکوفایی استان به ویژه در زمینه راه و حمل‌ونقل خواهیم بود.

نظر شما