شناسهٔ خبر: 49759 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان:

راه و شهرسازی گلستان گسترش استاندارد را در همه سطوح با جدیت دنبال می‌کند

جلسه مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان از برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های مشترک جهت گسترش بیش از پیش استانداردسازی در کلیه بخش‌های اداره کل و سایر سازمان‌ها و بخش خصوصی فعال در حوزه راه و شهرسازی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی در دیدار با فرمانی مدیرکل استاندارد گلستان ضمن اظهار این مطلب افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی تدوین استاندارد ملی با حضور کلیه دست‌اندرکاران حوزه راه و شهرسازی و تهیه و تدوین و اجرا تفاهم‌نامه‌های همکاری با اداره کل استاندارد استان در راستای این هدف ازجمله برنامه‌های است که امسال اجرایی می‌شود.

رئیس شورای حمل‌ونقل استان گلستان افزود: ترویج استاندارد در کلیه بخش‌های حوزه حمل‌ونقل باید در برنامه کلیه نهادها و سازمان‌های زیرمجموعه و بخش خصوصی مرتبط با پروژه‌ها قرار گیرد.

وی ادامه داد: استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد، دریافت مجوز استاندارد توسط کارخانه‌های فعال آسفالت در استان اهمیت دادن به مقوله استاندارد آسانسورها و افراد شاغل در زمینه ساخت و ساز ساختمان و راه، تهیه دستورالعمل‌ها و اجرای دقیق آن از سوی متولیان امر از جمله راهکارهای است که باید انجام شود.

فرمانی مدیرکل استاندارد استان در این جلسه گفت: با توجه به گستردگی کاری حوزه راه و شهرسازی در استان با همکاری بیشتر در مقوله استاندارد کیفیت ساخت و سازها در استان روند صعودی بیش از بیش خواهد داشت.

نظر شما