شناسهٔ خبر: 4977 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازديد قائم مقام وزير راه و شهرسازی از پروژه‌هاي مسکن مهر گلستان

بازديد قائم مقام وزير راه و شهرسازی از سايت‌های مسکن مهر گلستان قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر امروز از سایت مسکن مهر استان گلستان در سعدآباد گرگان، ۵۰۴ واحدی علی آبادكتول و ۱۱۲ واحدي آزادشهر بازدید کرد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، در جریان بازدید مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی اعلام شد که پنج هزار و ۳۸۰ واحد مسکن مهر استان در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر آماده افتتاح است.

این واحدها در شهرستان های گرگان، علی آباد، آزادشهر، آق قلا، بندرترکمن، کردکوی، کلاله و مینودشت اجرا شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در حاشیه این بازدید به خبرنگاران گفت: این واحدهای مسکن مهر به صورت متمرکز در شهرستان علی آبادکتول به بهره برداری می رسد.

مهندس"علی بخش رستمی" اظهار داشت: این واحدها در قالب ۲۱ پروژه اعم از تفاهمنامه سه جانبه و طرح های ۹۹ ساله و خودمالکین و در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت استان ساخته شده اند.

به گفته وی، چهار هزار و ۱۰۳ واحد از این تعداد جزو طرح های خودمالکین و یکهزار و ۲۷۷ واحد در بخش ۹۹ ساله و تفاهمنامه سه جانبه هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: سهم آورده هر یک از متقاضیان مسکن مهر حدود ۱۷ میلیون تومان بوده و برای هر واحد ۲۵ میلیون تومان به متقاضیان تسهیلات داده شد.

وی افزود: میزان اعتباری که برای ساخت و بهره برداری این واحدها صرف شده، بیش از یکهزار و ۲۴۵ میلیارد ریال می باشد.

رستمی اظهارکرد: سـاخت ۵۱ هزار و ۱۶۳ واحد مسـکن مهر در بخش دولتی، سه جانبه، تعاونی و خودمالکی برای استان گلستان تعریف شده بود که تاکنون ۳۱ هزار و ۶۵۶ واحد تحویل متقاضیان شده است.
به گفته وی، با بهره برداری از واحدهای مذکور در مجموع ۷۲ درصد از کل تعهدات اداره کل در این بخش به انجام رسیده است.

رستمی متذکر شد: مابقی این واحدها که نزدیک به ۱۲ هزار و ۴۰۰ مسکن است تا پایان سال ۹۴ تحویل خواهد شد.

نظر شما