شناسهٔ خبر: 49784 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور تبعیت از دستورالعمل ابلاغی وزارت راه و شهرسازی صورت گرفت:

اعضای هیئت‌مدیره و بازرسین سازمان نظام کاردانی ساختمان مازندران پروانه اشتغال خود را تحویل دادند

جلسه در راستای تمکین از بخشنامه ۵۷۵۷۳/۱۰۰/۰۲ مورخ ۹۶/۱۱/۰۵ دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی، رئیس اعضای هیئت‌مدیره و بازرسین سازمان نظام کاردانی ساختمان مازندران، اصل پروانه اشتغال خود را به اداره کل راه و شهرسازی مازندران تحویل دادند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، رئیس اعضای هیئت‌مدیره و بازرسین سازمان نظام کاردانی با توجه به ابلاغیه وزیر راه و شهرسازی مبنی بر دستورالعمل اجرایی منع پذیرش یا قبول منافع متعارض طی مراجعه حضوری روز شنبه مورخ ۹۶/۱۱/۲۸ پروانه اشتغال به کار کاردانی خود را به اداره کل راه و شهرسازی مازندران تحویل دادند.

متن نامه اعضای هیئت‌مدیره سازمان نظام کاردانی بدین شرح است:

احتراماً بر اساس‌نامه شماره ۵۷۵۷۳/۱۰۰/۰۲ مورخ ۹۶/۱۱/۰۵ دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی بدین‌وسیله اصل پروانه اشتغال اعضاء هیئت‌مدیره و بازرسین سازمان نظام کاردانی استان مازندران برای نگهداری تا پایان دوران هیئت‌مدیره به آن اداره کل تحویل می‌گردد.

در این دیدار مهندس عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران، ضمن تمجید از این اقدام شایسته و پیشگامی سازمان نظام کاردانی خواستار اقدام مشابه توسط سار کارکنان دستگاه‌های ۹ گانه مشمول به ویژه کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان و همچنین هیئت‌مدیره سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان شدند.

نظر شما