شناسهٔ خبر: 49816 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر فنی و اجرایی راه و شهرسازی خراسان رضوی خبر داد:

اجرای ۵ پروژه ساختمان‌های عمومی در شهرستان مه ولات خراسان رضوی

ابراهیم صنیعی مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از اجرای ۵ پروژه ساختمان‌های عمومی شامل مراکز بهداشتی درمانی، مجتمع فرهنگی و علوم قرآنی و ساختمان فرمانداری و مجتمع اداری در شهرستان مه ولات با اعتبار ۶۳۷۲ میلیون ریال در سال ۹۶ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، ابراهیم صنیعی با اعلام این خبر افزود: پروژه تکمیل مرکز بهداشتی و درمانی در دوغ آباد مه ولات با زیربنای ۵۵۰ مترمربع اجرا شده و با ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی تحویل بهره‌بردار شده است.  

صنیعی همچنین به احداث مرکز بهداشتی درمانی شهری مه ولات اشاره کرد و گفت: این مجموعه نیز با ۱۱۱۰ مترمربع زیربنا در حال احداث است که تاکنون ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی ادامه داد: پروژه احداث مجتمع فرهنگی و علوم قرآنی با ۸۵۰ مترمربع زیربنا در حال اجراست که تاکنون با ۱۸ درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله اجرای اسکلت  فلزی است.  

وی دیگر پروژه این شهرستان را احداث مجتمع اداری فیض‌آباد اعلام کرد و گفت: این مجتمع با ۴۵۰۰ مترمربع زیربنا ۵۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در مرحله شروع نماسازی است.  

نظر شما