شناسهٔ خبر: 49832 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد:

سخنگوی سازمان هواپیمایی مرجع انتشار اخبار معتبر حادثه هواپیمای آسمان شد

سازمان هواپیمایی کشوری مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: در حادثه سقوط هواپیمای شرکت آسمان فقط سخنگوی سازمان هواپیمایی پاسخگوی رسانه‌ها است و اطلاعات از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی منتشر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با توجه به اینکه افراد متعدد بنابر مسئولیت‌های مختلف در خصوص بحران، اطلاعاتی را منتشر می‌کنند که از نظر وزارت راه و شهرسازی مورد تأیید نیست و اعتبار ندارد به اطلاع خبرنگاران و شهروندان گرامی می‌رساند اکنون ستاد بحران با حضور مسئولان و مدیران وزارت راه و شهرسازی، شرکت آسمان و رئیس و اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در سازمان هواپیمایی کشوری تشکیل شده است و آخرین اطلاعات تکمیلی توسط سازمان هواپیمایی کشوری به اطلاع رسانه‌ها و عموم شهروندان از طریق رسانه‌ها خواهد رسید.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری و سخنگوی این سازمان ضمن تأیید خبر سقوط هواپیمایی ATR۷۲ شرکت هواپیمایی آسمان گفت: هم‌اکنون کمیته ستاد بحران در سازمان تشکیل شده است.

رضا جعفرزاده با بیان اینکه هواپیمای ATR۷۲ متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان صبح امروز در ساعت ۸:۰۵ دقیقه صبح امروز از تهران به مقصد یاسوج به پرواز درآمده بود اظهار داشت: محل سایت کوهستانی بوده و شرایط جوی نامناسب گزارش شده است.

وی افزود: هم‌اکنون کمیته بحران در شهرستان سمیرم تشکیل شده و تیم‌های بحران از استان‌های شیراز، اصفهان و تهران به منظور تجسس به مقصد سانحه و نجات احتمالی سرنشینان اعزام شده‌اند.

جعفرزاده تصریح کرد: در سانحه هوایی مذکور ۵۹ مسافر بزرگسال، یک نوزاد و ۶ خدمه حضور داشتند.

نظر شما