شناسهٔ خبر: 49833 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

روابط عمومی وزارت راه وشهرسازی خبر داد:

گفتگوی وزير راه و شهرسازی با استانداران اصفهان و كهگيلويه و بوير احمد/ تنها مرجع تعیین علت سانحه، کمیسیون بررسی سانحه سازمان هواپیمایی کشوری است

جلسه وزیر راه و شهرسازی پس از وقوع سانحه هواپیما در تماس تلفنی با استانداران اصفهان و كهكیلویه و بویر احمد خواستار اعزام تیم های امدادی به محل سانحه واولویت دهی به امداد ونجات شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی وزارت راه وشهرسازی، عباس آخوندی كه در ستاد بحران در سازمان هواپیمایی كشوری سخن می گفت، تاكید كرد: نیروهای امدادی به محل سانحه اعزام شده اند و در خصوص سانحه تنها سخنگو، سازمان هواپیمایی كشوری است و درخواست می شود دیگر مسئولان و مدیران در خصوص جزئیات سانحه كه هنوز مشخص نشده است اظهار نظر نكنند.

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: به طور قطع باید اطلاعان و جزئیات و اسناد ومدارك پرواز و هواپیما جمع آوری و مورد بررسی كارشناسی قرار گیرد تا دلایل و نحوه بروز سانحه مشخص شود.

آخوندی در ستاد بحران سانحه هواپیمای شركت آسمان كه با حضور معاونان وی، رئیس كمیسیون عمران، نمایندگان استان كهكیلویه و بویر احمد و چند تن از اعضای كمیسیون عمران مجلس، نمایندگانی از سپاه فرودگاه ها، شركت آسمان، اور‌ژانس و دیگر مسئولان سخن می گفت، تصریح كرد: كمیسیون بررسی سانحه در سازمان هواپیمایی كشوری تشكیل و به سرعت به محل سانحه اعزام می شوند.

یادآوری می شود هواپیما دچار سانحه شده حامل ۶۰ مسافر و ۶ نفر گروه پروازی بوده است. این هواپیما حدود ۲۵ سال سن داشته است و اطلاعی از سرنوشت مسافران در دست نیست.

تنها مرجع تعیین علت سانحه، کمیسیون بررسی سانحه سازمان هواپیمایی کشوری است./

نظر شما