شناسهٔ خبر: 49880 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی خبر داد؛

برگزاری همایش هوشمندسازی بنادر، هشتم اسفندماه سالجاری/ سخنرانی وزیر راه و شهرسازی در همایش هوشمندسازی بنادر

حمیدرضا آبایی مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) سازمان بنادر و دریانوردی از برگزاری همایش هوشمندسازی بنادر در تاریخ هشتم اسفندماه سال جاری با حضور وزیر راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، حمیدرضا آبایی مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان، با اعلام خبر برگزاری سمینار هوشمندسازی بنادر، اظهار کرد: همایش هوشمندسازی بنادر هشتم اسفندماه سال جاری در مرکز همایش های سازمان بنادر و دریانوردی با حضور وزیر راه و شهرسازی، اعضای هیئت عامل سازمان و مدیران ستادی سازمان بنادر و دریانوردی، کلیه شرکت های اپراتوری در بنادر، شرکت های کشتی رانی، بانک های عامل، شرکت های بیمه ای و نمایندگان اتاق های بازرگانی برگزار می شود.

وی ادامه داد: در همایش هوشمندسازی بنادر هشت شرکت انفورماتیک بزرگ از کشورهای مختلف دنیا از جمله آلمان، ایتالیا، هلند، بلژیک، سنگاپور، هلند و سوییس که در بنادر جهان راهکارهای مختلف را پیاده می کنند  حضور خواهند داشت.

به گفته مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی، همایش هوشمندسازی بنادر هشتم اسفندماه سال جاری از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۷ در مرکز همایش های این سازمان برگزار می شود.

نظر شما