شناسهٔ خبر: 4993 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

معاون مسافری شرکت رجاء به پایگاه خبری گفت

فروش بیش از نیمی از ظرفیت قطارهای نوروز ۹۴ / ورود «قطار زندگی» همزمان با شروع سال جدید

نوروز- قطار معاون مسافری شرکت رجاء از فروش بیش از نیمی از ظرفیت قطارهای نوروز۹۴ خبر داد و گفت: به زودی لوکس ترین قطار رجاء موسوم به قطار زندگی روانه خطوط ریلی کشور می شود.

عبادالله فروزش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: از زمان آغاز پیش فروش بلیت های نوروزی تاکنون بیش از ۵۰ درصد ظرفیت ریلی این شرکت به فروش رفته است و همچنان ظرفیت در اغلب محورهای ریلی کشور به جز برخی از روزهای خاص وجود دارد.

وی ادامه داد: در قطارهای نوروزی رجاء کوشیدیم کیفیت را جایگزین کمیت کنیم زیرا اغلب سفرهای نوروزی به صورت خانوادگی انجام می شود و درصددیم خاطره خوبی برای مسافران در نوروز ۹۴ رقم بزنیم. همچنین نوسازی منسوجات داخل قطارها و تنوع در اقلم پذیرایی قطارهای رجاء از دیگر اقدامات برای ارتقاء سطح کیفیت قطارهای این شرکت است.

معاون مسافری شرکت رجاء در ادامه از ورود قطار جدید و لوکس رجاء خبر داد و اظهار کرد: این شرکت به تازگی  قطاری خریداری کرده است که از هر جهت با قطارهای موجود در شبکه ریلی کشور تفاوت داد و سطوح ارایه خدمات به مسافران ریلی را بیش از ۲ – ۳ درجه ارتقاء می دهد. این قطار لوکس موسوم به "قطار زندگی" از ویژگی هایی چون سالن دو طبقه پذیرایی، مدل سرویس خاص و مهمانداران آموزش دیده بهره می‌برد.

فروزش یادآور شد: این قطار هفته گذشته سیر عملیاتی داشت و در هفته آینده نیز سیر عملیاتی دیگری دارد. هم اکنون آمادگی ورود آن به خطوط ریلی کشور را داریم اما احتمالا برای سال جدید قطار زندگی به مسافران نوروزی خدمات ارایه خواهد داد.

وی با بیان اینکه قطار زندگی در محور تهران – مشهد سیر و حرکت خواهد داشت، گفت: هنوز بهای بلیت این قطار نهایی نشده است اما رجاء باید نرخ پیشنهادی خود را به شرکت راه آهن ارایه دهد، سپس راه آهن آن را تایید می کند یا تغییر می دهد./

نظر شما