شناسهٔ خبر: 49941 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان اردبیل انجام شد:

برگزاری یکصد و ششمین جلسه شورای مسکن استان اردبیل

جلسه یکصد و ششمین جلسه شورای مسکن استان اردبیل با حضور کارگروه شورای مسکن برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، این جلسه که با حضور اعضای کارگروه شورای مسکن در سالن شیخ صفی استانداری اردبیل تشکیل شده بود مدیرکل راه و شهرسازی استان ابتدای جلسه گزارشی در خصوص اقدامات این اداره کل در حوزه مسکن ارائه نمود.

وی گفت: ما کلاً ۴۱۳۷۸ واحد مسکن مهر تعریف شده در سطح استان داریم که از این تعداد ۲۱۲۹ واحد باقی مانده و از این مقدار واحدهای باقی مانده تعداد ۱۱۱۳ واحد پروژه‌های عارضه دار هستند که به دو بخش قابل‌تقسیم هستند، ۵۲۸ واحد از پروژه‌های عارضه دار تعیین تکلیف شده‌اند و ۵۸۵ واحد کماکان عارضه دار که اکثر این واحدها در تعاونی هستند.

مدیرکل راه شهرسازی استان اردبیل در ادامه افزود از کل ۲۱۲۹ واحدهای موجود تعداد ۱۰۱۶ واحد مسکن مهر بدون عارضه دار می‌باشند که از این تعداد ۶۵۶ واحد آماده بهره‌برداری و افتتاح است و به امید خدا تلاش خواهیم کرد با حضور قائم‌مقام وزیر به‌زودی افتتاح شوند و ۳۶۶ واحد باقی مانده نیز در شش‌ماهه اول سال بعد تحویل مردم خواهد شد.

وی گفت: در کنار موضوع قرار بود در سطح استان ۸ باب مسجد بسازیم که ۷ باب مسجد آن به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است و یک باب مسجد نیز به علت عارضه دار بودن منتظر صدور رأی دادگاه هستیم. همچنین قرار بود در شهرک‌ها ۹ باب مدرسه احداث شود که در حال حاضر ۳ باب مدرسه به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته و ۳ باب دیگر با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است و در سال آینده به اتمام خواهند رسید و ۳ باب مدرسه دیگر را نیز در رأس برنامه داریم که انجام خواهد شد.

نظر شما