شناسهٔ خبر: 49983 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با افتتاح ۲۴ پاسگاه دیگر در سراسر کشور صورت گرفت:

افتتاح پاسگاه پلیس‌راه اهواز _ سربندر

افتتاح پاسگاه پلیس‌راه پیش‌ساخته اهواز _ سربندر همزمان با افتتاح ۲۴ پاسگاه دیگر در ۱۶ استان دیگر از طریق ویدیو کنفرانس با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور و مسؤولین استانی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان، پاسگاه پلیس‌راه پیش‌ساخته اهواز _ سربندر همزمان با افتتاح ۲۴ پاسگاه دیگر در ۱۶ استان دیگر از طریق ویدیو کنفرانس با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور و مسؤولین استانی افتتاح شد.

غلام عباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان اظهار کرد: ساختمان پاسگاه پلیس‌راه محور اهواز- سربندر با زیربنای ۵۷۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در مدت پنج ماه ساخته و به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: استقرار پاسگاه‌های جدید پلیس‌راه و توسعه زیرساخت‌ها، باعث ارتقای کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه و تقویت امر خدمت‌رسانی می‌شود.

بهرامی نیا در ادامه عنوان کرد: پاسگاه پلیس‌راه اهواز- سربندر به عنوان یکی از پاسگاه‌هایی است که روزانه شاهد تردد فراوان وسایل نقلیه از این محور هستیم.

وی افزود: با توجه به فرسودگی ساختمان قدیمی این پاسگاه بازسازی و احداث ساختمان جدیدی در مجاور آن از ماه‌های گذشته در اولویت کار قرار گرفت و با توجه به نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروز، در سریع‌ترین زمان به بهره‌برداری رسید.

سرهنگ رضا دولتشاهی رئیس پلیس‌راه خوزستان نیز گفت: این پاسگاه جدید یکی از ۲۵ پاسگاه جدید در سطح کشور است که در این روز به صورت همزمان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود: علاوه بر این پاسگاه تا تیر سال آینده ۲ پاسگاه دیگر در خوزستان بهره‌برداری می‌شود که این پاسگاه‌ها تنها به عنوان پلیس‌راه فعالیت می‌کنند.

رئیس پلیس‌راه خوزستان ادامه داد: با احداث این پاسگاه‌ها کیفیت کنترل ترافیک در جاده‌های خوزستان بالا رفته و امر خدمت‌رسانی به مسافران نیز با سهولت بیشتری انجام می‌شود.

وی بیان کرد: پاسگاه پلیس‌راه محور اهواز- سربندر به بهترین تجهیزات مجهز شده و تا پیش از پایان سال می‌توانیم به صورت کامل آن را راه‌اندازی کنیم.

گفتنی است این نخستین پاسگاه پلیس‌راه پیش‌ساخته در خوزستان است و قرار است در ماه‌های آینده نیز ۲ پاسگاه دیگر در جاده‌های بهبهان - گچساران و ایذه - دهدز به بهره‌برداری برسد.

اکنون ۱۲ ساختمان پاسگاه پلیس‌راه در خوزستان فعال است.

نظر شما