شناسهٔ خبر: 50055 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راهداری شهرستان بشرویه خبر داد:

بهره‌برداری از پروژه بهسازی و ایمن‌سازی ورودی شهر بشرویه

ایمن‌سازی جاده رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان بشرویه از افتتاح پروژه بهسازی و ایمن‌سازی ورودی شهر بشرویه در محل تقاطع مسجد ابوالفضل (ع) با کمربندی بشرویه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی، محمد خیری رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بشرویه گفت: پروژه بهسازی و ایمن‌سازی ورودی شهر بشرویه در محل تقاطع مسجد ابوالفضل (ع) با کمربندی بشرویه در ورودی شهر از سمت جاده فردوس افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

خیری افزود: این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر ۲۶۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارت داخلی در سال جاری به اتمام رسیده است که جدول‌گذاری این محل با کمک شهرداری شهرستان بشرویه انجام شده است.

وی ادامه داد: این اداره با استفاده از دستگاه‌ها و امکانات موجود نسبت به خاک‌ریزی، کوبیدگی و زیرسازی محل با حجم ۲۵۰۰ مترمکعب و حجم آسفالت مصرف شده به مقدار ۷۰۰ تن، تعریض دو دستگاه پل یک متری به عرض ۱۰ متر و همچنین خط‌کشی و نصب علائم در محور اقدام نموده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بشرویه تصریح کرد: این محل جزء نقاط مستعد تصادف و پرتصادف محسوب می‌شد که اکنون با اجرای عملیات بهسازی و ایمن‌سازی گردیده و در حال حاضر دارای روشنایی نقطه‌ای بوده و جهت اجرای روشنایی کامل آن در دست پیگیری و اقدام است.

وی در پایان متذکر شد: شهرستان بشرویه دارای بیش از ۷۳۴ کیلومتر جاده بین‌شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها، همه‌ساله به تناسب اعتبارات و یا با تأمین قیر رایگان در برنامه این اداره کل قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی محورها و اولویت‌بندی انجام شده نسبت به انجام روکش محورهای منتخب اقدام می‌گردد.

نظر شما