شناسهٔ خبر: 50081 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد؛

۵ شرکت برگزیده نخستین نشان تعالی HSE شدند/ تقدیر از مدیران کل راه و شهرسازی ۸ استان

تقدیر با حضور وزیر راه و شهرسازی در اولین جشنواره نشان تعالی HSE پنج شرکت دریافت‌کننده نشان تعالی HSE که حائز دریافت یک ستاره این نشان از هفت ستاره شده اند، و همچنین مدیران کل راه و شهرسازی هشت استان، معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پنج شرکت دریافت‌کننده نشان تعالی که همگی با امتیازهای مختلف، حائز دریافت یک ستاره از هفت ستاره نشان تعالی HSE شدند ه ترتیب شامل جنرال مکانیک، دی، پرلیت، پایاسازه پاسارگاد و چاوش راه بنا هستند.

نمایندگان شرکت‌های فوق در اولین جشنواره نشان تعالی HSEنشان خود را از وزیر راه و شهرسازی دریافت کردند.

همچنین در جشنواره فوق، از هشت اداره کل راه و شهرسازی نیز به دلیل راعایت مقررات ملی و کنترل ساختمان تقدیر بعمل آمد. مدیران کل استان های فوق در اولین جشنواره بر روی سن حاضر شده و تقدیرنامه خود را از وزیر راه و شهرسازی دریافت کردند.

در همین راستا، مهندس ملکی مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان، مهندس حق‌لطفی مدیرکل راه و شهرسازی قزوین، مهندس حیدری مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل، مهندس رستمی مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر، مهندس جعفری مدیرکل راه و شهراسزی خراسان جنوبی، مهندس خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان، مهندسی تکاور مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس و مهندس فرزانه مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان موفق به دریافت تقدیر نامه شدند.

نظر شما