شناسهٔ خبر: 50083 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون امور عمرانی استانداری گلستان:

تشکیل شورای حمل‌و‌نقل در استان یک فرصت مناسب محسوب می‌شود

نشست معاون امور عمرانی استانداری گلستان گفت: تشکیل شورای حمل‌و‌نقل استان گلستان یک فرصت خوب و باید از این فرصت استفاده بهینه شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، میرمحمد غراوی معاون امور عمرانی استانداری گلستان در دیدار با مدیران شورای هماهنگی حمل‌و‌نقل استان گلستان ادامه داد: شورای هماهنگی حمل‌و‌نقل استان گلستان یکی از تخصصی‌ترین مجموعه‌های است که دارای ظرفیت‌های بسیار مطلوبی برای توسعه و عمران استان محسوب می‌شود.

این مقام مسئول افزود: کامل شدن زیرساخت‌های استان در بخش‌های مختلف که توسعه استان را به دنبال خواهد داشت و این موضوع علاوه بر اینکه وظیفه شورای حمل‌و‌نقل استان را دوچندان می‌کند بلکه نقش اعضای این شورا را پررنگ و اجتناب‌ناپذیر در استان می‌نماید.

غراوی ادامه داد: داشتن طرح جامع برای توسعه زیرساخت‌ها و پیگیری تصویب و اخذ اعتبارات ملی و اجرای این طرح‌ها و هماهنگی و همکاری از اموری است که دستگاه‌های عضو شورا باید در سال ۹۷ با شتاب بیشتری دنبال کنند.

حسین محبوبی مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان و رئیس شورای حمل‌و‌نقل استان در این جلسه بیان کرد: بیشترین تمرکز شورای هماهنگی حمل‌و‌نقل استان گلستان در سال جاری و سال ۹۷ اجرایی شدن پروژه‌های راه‌آهن گرگان به گنبد و کلاله و آزادراه نوکنده به کلاله و تجهیز فرودگاه گرگان به دستگاه‌های به‌روز فرودگاهی و ارتقاء ایمنی در راه‌های استان است که در این زمینه با پیگیری به عمل آمده استاندار معزز و نمایندگان محترم استان و مجموعه شورای حمل‌و‌نقل اقدامات خوبی انجام شده است.

در ادامه جلسه مدیران عضو شورای حمل‌و‌نقل استان عملکرد و برنامه‌های خود راه ارائه دادند.

نظر شما