شناسهٔ خبر: 50103 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

آخوندی در مصلی شهر ياسوج:

هیچ‌گاه مردم را تنها نخواهیم گذاشت و كنار آنها هستيم

آخوندی در جمع وزیر راه و شهرسازی كه امروز به منظور شركت در مراسم گرامیداشت جانباختگان سانحه هوایی پرواز تهران- یاسوج به اين شهر سفر كرده بود در مصلی این شهر در جمع خبرنگاران گفت: ما هیچ‌گاه مردم را تنها نخواهیم گذاشت و تا آخرین لحظه در كنار آن‌ها خواهیم ماند.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبری وزارت راه وشهرسازی عباس آخوندی وزير راه و شهرسازی پس از ورود به شهر ياسوج و حضور در مصلی اين شهر ضمن عرض تسليت مجدد به مناسبت جان‌باختن ۶۵ نفر از هموطنانمان در سانحه هواپيماي  شركت آسمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز براي شركت در مراسم بزرگداشت جانباختگان حادثه هوایی تهران- یاسوج و تسليت به خانواده آنها به این شهر سفر كردم.

وی با اشاره به همراهی حسن ابوترابی‌فر امام جمعه موقت تهران در اين سفر تصریح كرد: ما هیچ‌گاه مردم را تنها نخواهیم گذاشت و تا آخرین لحظه در كنار مردم خواهیم ماند.

گفتنی است وزیر راه و شهرسازی ظهر امروز ۵ اسفندماه در راس هیاتی متشكل از معاونین خود به منظور شركت در مراسم گرامیداشت جانباختگان سانحه هوایی پرواز تهران-یاسوج به این شهر سفر كرده بود كه مورد استقبال مقامات استانی كهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

 

نظر شما