شناسهٔ خبر: 50116 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

طی ارسال نامه‌ای مطرح شد:

تقدیر نماینده مردم شاهرود و میامی از آخوندی برای انجام نخستین پرواز هما به فرودگاه شاهرود

فرودگاه شاهرود نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی طی ارسال نامه‌ای به دلیل انجام نخستین پرواز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" به فرودگاه شاهرود از وزیر راه و شهرسازی تقدیر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی سید حسن حسینی شاهرودی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم فهیم شهرستان‌های شاهرود و میامی با ارسال نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی به دلیل انجام نخستین پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر به فرودگاه شاهرود در شامگاه گذشته از ایشان تشکر و قدردانی کرد.

متن نامه به شرح زیر اعلام شده است:

برادر گرامی، جناب آقای دکتر آخوندی

وزیر محترم راه و شهرسازی

با سلام و تحیت؛

شامگاه گذشته نخستین پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر با استقبال پرشور اقشار مختلف مردم و مسئولین شهرستان در فرودگاه شاهرود به زمین نشست و اولین سفر هوایی زوار ثامن‌الحجج علی ابن موس الرضا (ع) از شاهرود انجام گرفت و بارقه‌ای از امید و شور و شعف در دل مردم خطه معلمان دین و اخلاق روشن شد.

از این رو لازم می‌دانم به نمایندگی از مردم فهیم شهرستان‌های شاهرود و میامی با تشکر وافر از عنایت ویژه جنابعالی، از تلاش‌های جهادی آقای دکتر مه‌آبادی، مدیرعامل محترم شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در تأمین زیرساخت‌ها و فراهم‌سازی شرایط پروازهای بیشتر از فرودگاه شاهرود که تنها فرودگاه ساخته شده توسط مردم است و تشریک مساعی آقای دکتر عابدزاده، ریاست محترم سازمان هواپیمایی کشوری و مدیریت اثربخش سرکار خانم دکتر شرفبافی مدیرعامل محترم شرکت هما که در برقراری پروازهای ATR۷۲-۶۰۰ در مسیر تهران – شاهرود – مشهد و بالعکس، نهایت همکاری را داشته‌اند مراتب سپاس و قدردانی خود را اعلام نمایم.

بی‌تردید، خدمت صادقانه و تلاش‌های بی‌شائبه این بزرگواران در برقراری پروازهای امن و راحت، مورد سپاس و دعای خیر زوار آقا علی ابن موس الرضا ﴿ع﴾ بوده و علاوه بر اجر و پاداش الهی، موجب مباهات مردم فهیم و قدرشناس شهرستان‌های شاهرود و میامی است.

ضمن قدردانی از این مساعدت ملی که ره‌آورد آن ایجاد مرز هوایی شاهرود و تحول اقتصادی و شکوفایی استعدادها و ظرفیت‌های عظیم شرق استان سمنان خواهد بود، از خداوند منان، سلامت و سربلندی روزافزونتان را آرزومندم.

سید حسن حسینی شاهرودی

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم فهیم شهرستان‌های شاهرود و میامی

نظر شما