شناسهٔ خبر: 50205 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان همدان انجام شد:

بازدید نماینده مجلس از زیرگذر سنگستان - سرخ‌آباد در محور همدان-ملایر

بازدید حمیدرضا حاج بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس به همراه هیئت همراه از زیرگذر سنگستان - سرخ‌آباد در محور همدان-ملایر بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، در این برنامه که محمد رودباری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان و جمعی از مسئولان راهداری همدان حضور داشتند، حاضران از نزدیک از اجرای طرح بازدید کرده و در جریان روند ساخت آن قرار گرفتند.

برای احداث این طرح مبلغ دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده که از این میزان مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و دو میلیارد تومان هم از محل اعتبارات سازمان راهداری است.

۲ هزار و ۵۸۴ تن آسفالت، ۸۸ هزار مترمکعب خاک‌برداری، ۸۰۰ مترمکعب بتن‌ریزی، ۲۵ عدد باکس بتنی و ۷ هزار و ۹۰۰ مترمکعب مصالح اساس و زیراساس در این سازه با دهانه ۷ متری اجرا می‌شود.

بنا به گفته محمد رودباری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان این نقطه یکی از نقاط بسیار پرحادثه است و به لحاظ سرعت بالای ناوگانی که از ملایر وارد می‌شوند و سایر ناوگانی که در مسیر مخالف در تردد هستند گره‌ای ترافیکی در این محدوده ایجاد می‌شود که با احداث این زیرگذر ایمنی منطقه افزایش خواهد یافت.

این مسئول افزود: تاکنون ۲۱ زیرگذر در سطح استان به بهره‌برداری رسیده و ۲ طرح نیز در حال اجرا است که با زیرگذر سنگستان در مجموع به ۲۴ مورد می‌رسد.

گفتنی است، کلنگ زنی و اجرای عملیات احداث زیرگذر (تقاطع غیر همسطح) سنگستان همزمان با گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور مسئولان آغاز شد که این طرح تاکنون ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیش‌بینی می‌شود اواسط سال ۹۷ به بهره‌برداری برسد.

نظر شما