شناسهٔ خبر: 50213 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر فنی و اجرایی راه و شهرسازی استان قم خبر داد:

اتمام عملیات احداث پاسگاه نیروی انتظامی پردیسان

پاسگاه مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: با نصب انشعابات، پروژه احداث پاسگاه پردیسان تکمیل و ساختمان به نیروی انتظامی استان تحویل داده شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، محمدحسین بابا احمدی بیان کرد: ساختمان پاسگاه پردیسان با زیربنای ۵۹۴ مترمربع همراه با دیوارکشی به طول ۱۷۶ متر و محوطه‌سازی به مساحت ۱۶۶۰ مترمربع ساخته شده است.

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان قم در خصوص فضای داخلی ساختمان پاسگاه توضیح داد: پاسگاه نیرو انتظامی پردیسان دارای اتاق‌های اداری، بازداشتگاه، دژبانی، سرویس بهداشتی، انباری و موتورخانه با اسکلت فلزی و سقف تیرچه بلوک و نمای آجر است.

وی افزود: این پروژه با اعتباری به مبلغ ۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی وزارت راه و شهرسازی (سازمان ملی زمین و مسکن) به بهره‌برداری رسیده است.

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان قم با بیان این که عملیات احداث پاسگاه نیروی انتظامی پردیسان در بلوار ابوطالب از سال ۱۳۹۱ شروع و در مهرماه سال ۱۳۹۴ بدون نصب انشعابات تکمیل شد، تشریح کرد: این اداره کل از سال ۱۳۹۴ از طریق مکاتبات متعدد با شورای تأمین استان، فرماندهی نیروی انتظامی استان و شرکت‌های خدمات زیربنایی در خصوص نصب انشعابات پاسگاه پیگیری‌های لازم را انجام داده است.

وی افزود: خوشبختانه امسال با توجه به اعتباری که از منابع داخلی وزارت راه و شهرسازی تخصیص یافت، حوزه معاونت فنی و اجرایی این اداره کل، نصب انشعابات (آب، برق و گاز) پاسگاه را در دستور کار خود قرار داد.

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان قم در پایان عنوان کرد: در حال حاضر پاسگاه تحویل نیروی انتظامی استان شده است و با تجهیز آن توسط نیروی انتظامی خدمت‌رسانی در حوزه نظم و امنیت برای ساکنان پردیسان برقرار می‌شود.

نظر شما