شناسهٔ خبر: 50396 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران تأکید کرد:

بهره‌گیری از امکانات موجود جهت تسریع در اجرای پروژه‌ها

جلسه مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران در نشست خود با رؤسای ادارات تابعه این اداره کل بر تسریع در اجرای پروژه‌ها با بهره‌گیری از امکانات موجود تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، عبدالله بهادری در این نشست عنوان کرد: باید همچون گذشته با تلاش و جدیت برای اهداف و برنامه‌های این اداره کل از هیچ کوششی دریغ نکرده و با تمام توان و امکانات برای تسریع در اجرای پروژه‌ها و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با بهره‌گیری از امکانات موجود بکوشیم.

وی بیان کرد: مهم‌ترین عاملی که می‌تواند در تسریع و پیشرفت هر پروژه‌ای مؤثر باشد نظارت دقیق و حضور فعال و مستمر بر سر آن پروژه بوده، لذا از همه مدیران و رؤسای ادارات تابعه و ستادی خواسته تا این مسئله مهم را در اولویت اصلی کار خود لحاظ کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ضمن اشاره به مشکلات اعتباری افزود: مشکلات اعتباری چه در بخش تملک دارایی و اعتبار هزینه‌ای موضوعی است که تقریباً همه دستگاه‌ها با آن مواجه هستند. باید تلاش کنیم تا بتوانیم با جذب اعتبارات بیشتر هم در جهت پیشبرد پروژه‌ها تلاش نماییم و هم بخشی از زحمات همکاران را جبران نمائیم.

وی بر تعامل و هماهنگی در بین کارکنان تأکید و عنوان کرد: همدلی و هماهنگی و احترام متقابل از جمله فاکتورهای مهم در ارائه یک کار موفق در یک مجموعه بوده و لذا از همه عزیزان تلاشگر در مجموعه راه و شهرسازی استان انتظار ایجاد چنین فضایی را داشته و دارم.

بهادری بر انجام خدمتی خالصانه که رضای خدای متعال را به دنبال داشته تأکید و از تمامی روسای خواست علاوه بر دفاع از شخصیت و جایگاه این اداره کل، اقتدار در مدیریت، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و تعامل با دیگر دستگاه‌های اجرایی را در دستورکار خود قرار دهند.

مدیرکل راه و شهرسازی در این نشست به بکارگیری از توان اجرایی مسؤولین ذیربط و اطلاع آنان از موانع و پیشرفت‌های پروژه‌های شهرستان‌ها و تلاش در جهت تسریع در اجرای پروژه‌های بخش ساخت و توسعه راه، فنی و اجرایی، معماری و شهرسازی، بافت فرسوده، راه روستایی و مسکن مهر تأکید ویژه کرد.

گفتنی است در این نشست تمامی مدیریت‌ها و روسای ادارات تابعه مشکلات و موانع اجرایی و اداری خود را مطرح کردند.

نظر شما