شناسهٔ خبر: 50405 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان تهران انجام شد:

برگزاری اولین جلسه رسیدگی به تخلف شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی در استان تهران

نشست مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان تهران اعلام کرد: به ۱۸ مورد تخلف شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی در این استان رسیدگی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران، مجیدرضا نصراله‌نژاد افزود: اولین جلسه کمیسیون ماده ۱۲ برای رسیدگی به تخلف شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی برگزار شد که در این جلسه ۱۸ پرونده تخلف شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی، در کمیسیون ماده ۱۲ موردبررسی و صدور رأی قرار گرفت.

نصراله‌نژاد بیان کرد: ارتقای ارائه خدمات به استفاده‌کنندگان از خدمات این اداره کل در بخش بین‌المللی بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته و کمیسیون ماده ۱۲ به منظور کاهش تخلف شرکت‌های بین‌المللی برگزار می‌شود.

این مقام مسئول افزود: در همین خصوص رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی در کمیسیون ماده ۱۲ به تعداد ۱۸ فقره پرونده رسیدگی که از این تعداد ۱۲ فقره منجر به صدور تذکر کتبی؛ ۳ فقره هم به علت محرز نشدن تخلف تبرئه و ۳ فقره نیز منجر به صدور جریمه بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران در ارتباط با تخلفات انجام شده توسط شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی عنوان کرد: مواردی از قبیل عدم رعایت قوانین حمل بار ترافیکی، عدم رعایت حمل مناسب بار، مغایرت بار بارگیر، عدم دریافت پروانه ترافیکی، صدور CMR برای ناوگان فاقد معاینه فنی از عمده تخلفات این شرکت‌ها بوده است.

نظر شما