شناسهٔ خبر: 50414 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راه و شهرسازی ماهشهر خبر داد:

افتتاح یک هزار و ۶۱۵ واحد مسکونی در ماهشهر

مسکن مهر خوزستان رئیس اداره راه و شهرسازی ماهشهر از واگذاری یک هزار و ۶۱۵ واحد مسکن مهر در شهرستان بندر ماهشهر، با حضور قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، رضا شیخ پور در حاشیه افتتاح مسکن مهر این شهرستان با اشاره به این که طرح مسکن مهر این شهرستان از سال ۸۹ آغاز شده، اظهار کرد: میزان تسهیلات دولتی تخصیص داده شده به اعضا، ۳۰۰ میلیون ریال برای هر واحد بوده که کل اعتبار ساخت این تعداد واحد مسکن مهر ۴۸۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

رضا شیخ پور بیان کرد: در طول هفت سال اخیر، پنج هزار و ۲۰۰ واحد به بهره‌برداری رسیده و امروز نیز یک هزار و ۶۱۵ واحد دیگر افتتاح شد.

وی با بیان این که تمام این واحدها مجهز به زیرساخت‌های لازم از جمله گاز، برق و آب است، افزود: با تلاش مسئولان تا پایان سال آینده سه هزار و ۷۰۵ واحد دیگر نیز به بهره‌برداری می‌رسند.

رئیس اداره راه و شهرسازی در ادامه به اعتبارات هزینه شده در این طرح اشاره کرد و گفت: اعتبارات این طرح از محل آورده اعضای تعاونی و وام مسکن مهر (تسهیلات دولتی) است.

 تعداد واحدهای مسکن مهر ماهشهر ۱۰ هزار و ۵۱۰ واحد است که تاکنون ۶ هزار ۸۱۵ واحد به بهره‌برداری رسیده و در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

نظر شما