شناسهٔ خبر: 50456 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سال ۹۶ انجام شد:

اجرای ۴ پروژه ساختمان عمومی و دولتی در شهرستان طرقبه – شاندیز

ابراهیم صنیعی مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از اجرای ۴ پروژه ساختمان‌های عمومی با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال در شهرستان بینالود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، ابراهیم صنیعی با اعلام این خبر افزود: پروژه احداث ساختمان فرمانداری شهرستان بینالود با زیربنای ۱۶۰۰ مترمربع در حال اجراست و از محل اعتبارات سال ۹۶ به میزان ۱۰ هزار میلیون ریال اعتبار برای این پروژه دریافت شده و پروژه با ۸۵  درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله اتمام نازک‌کاری است.

وی ادامه داد: همچنین پروژه مرکز بهداشتی - درمانی ویلاشهر با  یک هزار و ۱۱۰ مترمربع زیربنا تاکنون ۲۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: در سال مالی ۹۶ برای این پروژه،‌۲۰۰  میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است.

صنیعی تصریح کرد: احداث استخر سرپوشیده با زیربنای یک هزار و ۴۵۰ مترمربع از دیگر پروژه‌های این شهرستان است که تاکنون ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی افزود: احداث مجتمع اداری شهرستان با زیربنای ۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع از محل اعتبارات استانی آغاز شده و تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. 

نظر شما