شناسهٔ خبر: 50459 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در محل جامعه مهندسان مشاور ایران برگزار می‌شود؛

نشست ضوابط و مقررات شهرسازی شهر تهران بر مبنای اصول توسعه حمل و نقل محور

پوستر نشست ضوابط و مقررات شهرسازی شهر تهران بر مبنای اصول توسعه حمل و نقل محور، چهارشنبه ۱۴ اسفندماه سالجاری در محل جامعه مهندسان مشاور ایران، برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سلسله نشست‌های نقد پژوهش‌های شهری در نشست سی و هفتم خود به موضوع ضوابط و مقررات شهرسازی شهر تهران بر مبنای اصول توسعه حمل و نقل محور می‌پردازد.

در این نشست، بهرام امین‌زاده و مهرداد رحمانی حضور دارند و به ارایه نقطه نظرات خود می پردازند و دبیری نشست نیز برعهده جواد اکبری است. همچنین اعضای پانل نقد و بررسی را محمدحسین نوروزی، محمود میثاقی و پویان شهابیان تشکیل می دهند.

گفتنی است این نشست به همت جامعه مهندسان مشاور ایران، انجمن جامعه شناسی ایران و جامعه مهندسان شهرسزای ایران در چارچوب موافقتنامه همکاری در پایش و ارتقای پژوهش شهری برگزار می شود.

بر اساس اعلام برگزارکنندگان این نشست، وسیله نقلیه (اتوبوس) هر ۱۵ دقیقه از ترمینال افشار واقع در چهارراه پارک وی به مقصد جامعه مهندسان مشاور ایران حرکت می کند.

این نشست برای عموم آزاد است و علاقمندان می توانند روز دوشنبه ۱۴ اسفندماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در محل جامعه مهندسان مشاور حضور یابند.

برچسب‌ها:

نظر شما