شناسهٔ خبر: 5046 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختياری خبر داد:

آمادگی راه و شهرسازی چهارمحال و بختياری برای استقبال از مسافران نوروزی ۹۴

راهداری مدیر کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختياری از اقدامات راهداری برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری، قاسم قاسمی اظهار کرد: اقدامات راهداری همچون خط‌کشی راهها، تعمیر و نوسازی گاردریل‌ها و علائم و مرمت رویه راه‌ها و ساماندهی ورودی و خروجی شهرها برای استقبال از مسافران نوروزی انجام شده است.

وی افزود: برای استقبال از مسافران نوروزی، اولویت به جاده‌های گردشگری از جمله محورهای منتهی به سامان، بن، کوهرنگ، بروجن و لردگان به سمت خوزستان در نظر گرفته شده است.

قاسمی از شست‌وشو و ساماندهی علائم راهنمایی ورانندگی در راه‌های استان خبر داد و گفت: نوسازی و بازسازی گاردریل‌ها به ویژه در مناطق گردشگری از دیگر برنامه‌های راه وشهرسازی برای ایام نوروز است.

مدیر کل  راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تجهیز  راهدارخانه‌ها همراه با مجهز کردن فضای نمازخانه‌ها در استان برای ایام نوروز، خاطر نشان کرد: راهداران استان تا پایان تعطیلات نوروزی آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

قاسمی لکه‌گیری و مرمت جاده‌های استان را نیاز ضروری برای ایام نوروز دانست و یادآور شد: اداره راه و شهرسازی استان لکه‌گیری، خط‌کشی محورهای اصلی و آماده کردن جاده‌ها برای سفرهای نوروزی را در اولویت خود قرارداده است.

وی افزود: برای آسایش بیشتر مسافران و آمادگی برای مقابله با مشکلات احتمالی مسئولان اداره راه و شهرسازی به صورت کشیک در این اداره حضور پیدا می‌کنند و شماره گویای ۱۴۱ و تلفن ۰۳۸۳۳۳۴۳۸۸۸ به طور شبانه‌روز آماده پاسخگویی در رابطه با وضعیت راه‌های استان است./

نظر شما