شناسهٔ خبر: 50497 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر املاک و حقوقی راه و شهرسازی استان قم خبر داد:

واگذاری زمین با کاربری تأسیسات شهری در پردیسان استان قم

مجتبی صفری مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: قرارداد واگذاری زمین با کاربری تأسیسات شهری مابین اداره کل راه و شهرسازی استان قم و شرکت سهامی برق منطقه‌ای تهران منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، مجتبی صفری گفت: یک قطعه زمین در پردیسان به مساحت حدود ۱۱ هکتار با کاربری تأسیسات شهری با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال واگذار شد.

مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان قم افزود: این زمین برای احداث پست برق ۲۳۰ کیلوولتی واگذار شده است.

وی توضیح داد: بر اساس قرارداد منعقده شرکت سهامی برق تهران متعهد شده است به طور مستمر و مداوم از زمین واگذار شده و ساختمان احداثی در آن برای تأمین برق پردیسان استفاده نماید و حق هیچ‌گونه تغییر کاربری و نوع استفاده تعیین شده را ندارد.

صفری اعلام کرد: شرکت سهامی برق منطقه‌ای تهران ظرف مدت شش ماه از تاریخ قرارداد نسبت به اخذ پروانه ساختمانی مربوطه اقدام و ظرف یک ماه عملیات ساختمانی را شروع و ظرف سه سال طرح ذی‌ربط را جهت احداث پست برق ۲۳۰ کیلوولت اجرا و پایان کار ساختمانی به اداره کل ارائه می‌نماید.

مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان قم در پایان اظهار امیدواری کرد: واگذاری قطعه زمین مذکور و به تبع آن احداث پست برق موجب تقویت برق‌رسانی به منازل و واحدهای مسکن مهر پردیسان قم می‌شود.

نظر شما