شناسهٔ خبر: 50514 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از سوی استاندار لرستان صورت گرفت:

رئیس کمیته حمل‌ونقل ستاد اجرایی خدمات سفر لرستان منصوب شد

عباس شرفی استاندار لرستان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای را به‌ عنوان رئیس کمیته حمل‌ونقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، سید موسی خادمی استاندار لرستان با ابلاغ حکمی عباس شرفی را به‌ عنوان رئیس کمیته حمل‌ونقل ستاد اجرایی خدمات سفر لرستان در ایام نوروز ۹۷ منصوب و معرفی کرد.

خادمی در این ابلاغ با اشاره به شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آورده است: با توجه به حجم قابل‌توجه مسافران و گردشگران ورودی به استان در ایام نوروز، این ایام می‌تواند فرصت مناسبی برای معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری و رشد و توسعه این صنعت باشد.

وی در ادامه می‌افزاید: افزایش ایمنی و تسهیل در تردد و حمل‌ونقل مسافران و گردشگران در محورهای مواصلاتی، برنامه‌ریزی جهت بهره‌برداری از حداکثر ظرفیت دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی فعال در حوزه حمل‌ونقل، ارتقاء کمی و کیفی وسایل حمل‌ونقل عمومی بین‌شهری و استفاده از نیروهای آموزش‌دیده در ارائه خدمات به گردشگران از مواردی است که انتظار می‌رود با تدبیر و اهتمام مهندس شرفی اجرایی و محقق گردد.

نظر شما