شناسهٔ خبر: 50544 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر ساخت و توسعه راه‌های استان مرکزی خبر داد:

ارتقاء محور پل دو آب - خنداب از راه فرعی به راه اصلی

راهسازی مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی از ارتقاء محور پل دو آب - خنداب از راه فرعی به راه اصلی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، احمد مرزبان گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در راستای ساخت و توسعه راه‌های استان مرکزی و از آنجایی که محور پل دوآب –خنداب تنها مسیر دسترسی شهرستان خنداب به مرکز استان است و با توجه به حجم بالای تردد در این محور و قرار گرفتن در مسیر استقرار آب سنگین ارتقای این محور به طول ۴۷ کیلومتر در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.

وی افزود: این محور به صورت راه فرعی با عرض ۶/۶ متر بوده که این اداره کل با توجه به وجود مشکلات عدیده از جمله معارضین حریم محور از سال ۱۳۸۷ شروع به تعریض و بهسازی این مسیر و افزایش عرض این محور به میزان ۱۲ متر و ۳۰ سانتیمتر نموده است.

وی در پایان مشخصات فنی این پروژه را شامل ۷۲ هزار تن آسفالت، ۴۴ هزار و ۵۰۰ مترمکعب اساس، ۴۷ هزار و ۵۰۰ مترمکعب زیراساس، ۱۸۰ هزار مترمکعب خاک‌برداری، ۹۲ هزار مترمکعب خاک‌ریزی، ۴ هزار مترمکعب بتن‌ریزی و ۱۳۰ دستگاه ابنیه فنی عنوان کرد.

گفتنی است برای تکمیل تعریض این محور اعتباری بالغ بر ۱۴۰ هزار میلیارد ریال صرف شده است.

نظر شما