شناسهٔ خبر: 50556 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

جعفرزاده خبر داد:

جزئيات قطع پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان به فرودگاه سنندج

فرودگاه سنندج مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با تأکید براینکه هواپیماهای مسیر فرودگاه سنندج به مسیر دیگری منتقل نشده است گفت: هم‌اکنون ۵ پرواز در هفته توسط شرکت هواپیمایی قشم‌ایر به این فرودگاه انجام می‌گیرد که سازمان هواپیمایی نیز در این خصوص به شدت پیگیر افزایش پروازهای فرودگاه سنندج است.

رضا جعفرزاده مدیرروابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در پاسخ به چرایی قطع پروازهای سنندج توسط شركت آسمان گفت: درحال حاضر تعدادی از پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان به دلیل عدم وجود هواپیمای کافی برای انجام پروازها زمین‌گیر و متوقف شده‌اند.

جعفرزاده در ادامه باتأکید براینکه هواپیماهای مسیر فرودگاه سنندج به مسیر دیگری منتقل نشده است گفت: هم‌اکنون ۵ پرواز در هفته توسط شرکت هواپیمایی قشم‌ایر به این فرودگاه انجام می‌گیرد که سازمان هواپیمایی نیز در این خصوص به شدت پیگیر پروازهای فرودگاه سنندج است.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری همچنین خبر داد: سازمان هواپیمایی در حال حاضر برای افزایش تعداد پروازهای این فرودگاه با ایرلاین‌های دیگر درحال مذاکره است./

نظر شما