شناسهٔ خبر: 50587 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ابلاغ دستورالعمل شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی به استان‌های کشور

ساختمان وزارت راه با ابلاغ وزیر راه و شهرسازی و با هدف ارتقای سطح تعامل و همکاری دستگاه‌های تابعه وزارت راه در استان‌ها، هم‌افزایی، تشریک مشاعی و پیشرفت در پروژه‌ها دستور تشکیل شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان‌ها صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، این ابلاغ با هدف یکپارچه‌سازی سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی انجام شده که در آن مدیران کل راه و شهرسازی استان‌ها، رئیس شورا یکی از معاونین ادارات کل راه و شهرسازی، دبیر و سایر مدیران کل زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در حوزه‌های استانی سایر اعضای این شورا هستند.

این دستورالعمل در ۸ ماده و ۴ تبصره تنظیم و ابلاغ شده است، همچنین به صلاحدید شورای هماهنگی امور استان‌ها، در زمینه‌های مختلف نظیر بودجه و امکانات، قوانین و مقررات، بررسی راه‌های ارتقاء و بهره‌برداری، کارگاه‌های تخصصی زیر نظر دبیر شورا فعالیت خواهند کرد.

لازم به ذکر است جلسات شورا قائم به حضور تمامی اعضاء بوده و ماهانه یک‌بار تشکیل می‌شود و صورت‌جلسات برای حوزه وزارتی ارسال شده و دبیرخانه شورای مذکور نیز در ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها مستقر خواهد بود.

نظر شما