شناسهٔ خبر: 50627 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

در آستانه میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) صورت گرفت ؛

گرامیداشت روز زن در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

همایش مراسم گرامیداشت ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن در سالن اجتماعات هتل بین‌المللی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از دفتر ارتباطات، رسانه و امور بین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، در این مراسم که با حضور شهرام آدم ‌نژاد مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، اعضای هیئت مدیره و همچنین خانم دکتر عرفانیان، مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور بانوان برگزار شد از زحمات بانوان مجموعه تقدیر و تشکل به عمل آمد.

در این مراسم آدم‌ نژاد ضمن تبریک این روز فرخنده از نقش مهم بانوان در جامعه گفت و افزود «در هیئت مدیره شرکت تلاش می ‌شود تا سهم بانوان در بخش مدیریتی شرکت ارتقاء پیدا کند چرا که بیش از ۹۰ درصد بانوان مجموعه تحصیلاتی بالاتر از کارشناسی دارند و همچنین تجربه نشان داده بانوان مسئولیت‌های محوله را به نحو احسن مدیریت می‌کنند».
 
در ادامه این مراسم خانم دکتر عرفانیان، مشاور وزیر راه و شهرسازی ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن از زحمات بانوان شاغل در شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تقدیر کرد و گفت : جایگاه بانوان و شرایط کاری آن‌ها در وزارت راه و شهرسازی از اهمیت بالایی برخوردار است و سعی می‌شود خواسته‌های بانوان شاغل با جدیت هر چه تمام تر پیگیری شود.

در پایان مراسم نیز ضمن پذیرایی از مدعوین، هدیه‌ای به رسم یادبود به بانوان اهدا شد./

نظر شما