شناسهٔ خبر: 50639 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام گرفت:

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید جایزه پروژه برتر جایزه دادمان را دریافت کرد

مراسم عضو محترم هیات مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید به دلیل طراحی پروژه شهرهای جوان در شهر جدید هشتگرد موفق به اخذ جایزه پروژه برتر از جایزه دادمان شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  اختتامیه دومین همایش جایزه دادمان روز گذشته ۱۶ اسفندماه با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در سالن اجلاس سران برگزار شد.

در این همایش محمود رحیمی عضو محترم هیات مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید به دلیل طراحی پروژه شهرهای جوان در شهر جدید هشتگرد و همچنین محمود میریان عضو سابق هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید به عنوان چهره شهرساز برجسته موفق به اخذ جایزه پروژه برتر و چهره شهرساز برجسته شهرسازی از جایزه دادمان شدند.

اولین همایش تقدیر از چهره‌های ماندگار و کارآفرینان برتر راه و شهرسازی با نیت انتخاب و تقدیر از نقش‌آفرینان پیشرو در توسعه زیرساخت‌های راه و شهرسازی ایران و ارتقای شأن و جایگاه متخصصین کشور در تاریخ ۱۸ اسفند ماه سال ۱۳۹۵ با حضور مقامات وزارت راه و شهرسازی، مسئولین ذی‌ربط و نخبگان این حوزه در سالن اجلاس سران برگزار شد و طی آن ضمن تقدیر از چهره‌های ماندگار، پروژه‌های شاخص انتخاب شده و مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این راستا و به منظور استمرار ارج نهادن به خلاقیت و پویایی و ایجاد فضای رقابتی در مسیر توسعه شهری، نهادینه ساختن فرهنگ تقدیر از چهره‌های ارجمند و نخبگان پیشرو در این حوزه با حفظ تعامل میان سازمان‌های تأثیرگذار راه و شهرسازی، دومین دوره جایزه دادمان توسط مرکز متخصصین راه و شهرسازی در تاریخ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ در سالن اجلاس سران برگزار شد.

گفتنی است، دومین همایش جایزه دادمان با معرفی چهره های ماندگار حوزه های مسکن و شهرسازی و همچنین راه و ترابری با هدف ارتقابخشیدن به آثار ارایه شده و عملکرد مجموعه بزرگ وزارت راه و شهرسازی و همچنین رضایتمندی مردم با همت خانواده شهید رحمان دادمان و حمایت وزارت راه و شهرسازی برگزار شد. /

نظر شما