شناسهٔ خبر: 50689 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

سيداحسن علوی:

نمایندگان از انجام امور ضرب‌الاجلی پرهیز کنند/ استيضاح به صلاح كشور نيست

سيد احسن علوي عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه درحال حاضر باید به دنبال بهترین راه‌حل بوده و از این طریق به توسعه کشور کمک کنیم گفت: با توجه به نزدیک شدن نوروز بحث استیضاح باید به تعویق افتاده و از انجام امور ضرب الاجلی پرهیز شود، به عقیده من بهتر است نمایندگان در این مدت به کارشناسی مباحث پیش رو پرداخته و در راستای سود مملکت گام بردارند.

سید احسن علوی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درخصوص بحث استیضاح وزیر راه و شهرسازی در آستانه تعطیلات نوروزی بیان کرد: قطعا با تحقق این امر سکته‌ای به امور جاری بخش حمل و نقلی وارد شده و اقدامات متوقف می‌شود چراکه فرآیند آمدن سرپرستی جدید و بازگشت وضعيت به حالت عادی امری زمان‌برخواهد بود.

علوی با تأکید براینکه قطعا این اقدام در حال حاضر سودی برای کشور نخواهد داشت و فضای امروز جامعه با توجه به حوادث اخیر مطالبه‌گر شده است گفت: توضیحات وزیر راه و شهرسازی در خصوص محورهای استیضاح قانع‌کننده خواهد بود.

وی گفت: بدون شک با توجه به اقدامات این وزارتخانه در ۵ سال اخیر و همچنین منابع موجود و فرسودگی ناوگان حمل و نقل توضیحات جناب آقای آخوندی قانع کننده خواهد است.

وی در این خصوص ادامه داد: به عقیده من باید در این رابطه طی نشستی بین استیضاح‌کنندگان و وزیر راه و شهرسازی اقداماتی در جهت اصلاح امور انجام شود نه موارد دیگری که قطعا سودی برای مردم نخواهد داشت.

علوی با تأکید براینکه درحال حاضر باید به دنبال بهترین راه‌حل بوده و از این طریق به توسعه کشور کمک کنیم گفت: با توجه به نزدیک شدن نوروز بحث استیضاح بايد منتفي و از انجام امور ضرب الاجلی پرهیز شود، به عقیده من بهتر است نمایندگان در این مدت زمان به کارشناسی مباحث پیش رو پرداخته و در راستای سود مملکت گام بردارند.

نظر شما