شناسهٔ خبر: 50711 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر راه و شهرسازی؛

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان جایزه ملی دادمان را دریافت کرد

جایزه دادمان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به دلیل بهسازی محله همت‌آباد و تملک و احیای کارخانه ریسباف موفق به اخذ جایزه پروژه برتر از جایزه دادمان شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، اختتامیه دومین همایش جایزه دادمان با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در سالن اجلاس سران برگزار شد.

در این همایش حجت اله غلامی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به دلیل انطباق پروژه بهسازی محله همت‌آباد و تملک و احیای کارخانه ریسباف اصفهان با اصول ارزشی جایزه دادمان، موفق به اخذ جایزه پروژه برتر از جایزه دادمان شد.

دومین همایش تقدیر از چهره‌های ماندگار و برترین‌های راه و شهرسازی با هدف انتخاب و تقدیر از نقش‌آفرینان پیشرو در توسعه زیرساخت‌های راه و شهرسازی ایران و ارتقای شأن و جایگاه متخصصین کشور در اسفندماه امسال با حضور مقامات وزارت راه و شهرسازی، مسئولین ذی‌ربط و نخبگان این حوزه در سالن اجلاس سران برگزار شد و طی آن ضمن تقدیر از چهره‌های ماندگار، پروژه‌های شاخص انتخاب شده و موردتقدیر قرار گرفتند.

در این راستا و به منظور ارتقایشان و جایگاه متخصصین کشور و به منظور ارج نهادن به خلاقیت و پویایی نخبگان و نهادینه ساختن فرهنگ تجلیل از فعالین پیشرو در عرصه راه و شهرسازی پس از بررسی‌های دقیق توسط کمیته داوران و با توجه به انطباق پروژه بهسازی محله همت‌آباد و تملک کارخانه ریسباف با اصول ارزشی جایزه دادمان، این پروژه به عنوان پروژه برتر در دومین دوره همایش جایزه دادمان انتخاب شد.

نظر شما