شناسهٔ خبر: 50745 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در شهرستان باغملک صورت گرفت:

اجرایی شدن سه پروژه راهسازی در شهرستان باغملک خوزستان

راهسازی رئیس اداره راه و شهرسازی باغملک خوزستان از اجرایی شدن ۳ پروژه راهسازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان، ابراهیم شیخ گفت: پروژه اجرای کنارگذر باغملک و احداث باند دوم باغملک به قلعه تل به طول ۱۶ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: حجم عملیات خاک‌برداری این پروژه ۷۰۰ هزار مترمکعب و عملیات خاک‌ریزی آن ۳۰۰ هزار مترمکعب است که قسمتی از آن انجام شده است.

شیخ افزود: این پروژه شامل تعریض از دو طرف و تعریض ابنیه فنی است که کاهش زمان سفر و مصرف سوخت و افزایش ضریب ایمنی را به دنبال دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی باغملک تصریح کرد: این پروژه با پیگیری‌های مستمر نماینده محترم شهرستان‌های باغملک و ایذه در مجلس شورای اسلامی جناب مهندس خادمی و مساعدت‌های دکتر خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار است.

شیخ افزود: اجرای پروژه‌های چهار بانده نمره یک به باغملک و باغملک به ایذه بویژه در محدوده کفت بادام بند از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار شده است که قسمت‌هایی از این پروژه‌ها تکمیل و قابل بهره‌برداری شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم تا در صورت تأمین قیر مورد نیاز این پروژه در محدوده کفت بادام بند قلعه تل تا قبل از پایان امسال روکش آسفالت آن شود.

شیخ اضافه کرد: با پیگیری مستمر و مداوم مهندس خادمی نماینده شهرستان‌های ایذه و باغملک مناقصه پروژه جاده دوراهی اسلام‌آباد به صیدون به طول تقریبی ۱۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال برگزار شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی باغملک گفت: پیش از این هم مناقصه پروژه جاده هپرو به پسکره به طول تقریبی ۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد ریال برگزارشده بود.

وی ادامه داد: هر دو پروژه در امتداد هم هستند که جمعاً به طول ۱۵ کیلومتر هستند و با اعتباری افزون بر ۵۰ میلیارد ریال اجرا می‌شوند.

پروژه بهسازی و اصلاح هندسی محور اسلام‌آباد به صیدون از جمله محورهای بین بخشی بوده که استان خوزستان را به استان کهکیلویه و بویراحمد وصل می‌نماید.

نظر شما