شناسهٔ خبر: 50762 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

محمودی شاه نشین مطرح کرد؛

اقدام‌های خوبی در حوزه حمل و نقل در ۵ سال گذشته انجام شده است/ آخوندی برنامه‌ها و تدبیرهای خوبی داشته است

محمد محمودی شاه نشین نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر راه و شهرسازی اقدام‌های خوبی در حوزه حمل و نقل در پنج سال گذشته انجام داد و استیضاح وی نه تنها به صلاح نیست بلکه رای هم نمی‌آورد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد محمودی شاه نشین امروز یکشنبه اقدامات عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: مجموعه برنامه‌هایی که وی برای اجرای قطار حومه، خطوط ریلی کشور و تقویت حمل و نقل هوایی انجام داده، مناسب بوده است.

نماینده مردم شهریار در مجلس اظهار کرد: آخوندی در بخش راه و شهرسازی، ناوگان هوایی و ریلی نیز برنامه‌ها و اقدام‌های خوبی داشته است و از این رو استیضاح وی را به صلاح نمی‌دانم.

به گزارش ایرنا، طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی با ۲۴ امضا در جلسه علنی سه شنبه هفته گذشته مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد و قرار است جلسه بررسی آن ۲۲ اسفند برگزار شود.

آخوندی ۶۰ ساله از ابتدای دولت دوازدهم تصدی وزارت راه و شهرسازی را بر عهده دارد؛ در کارنامه فعالیت‌های وی عضویت در شورای مرکزی جهاد سازندگی، قائم مقامی سازمان صدا و سیما، معاونت وزارت کشور و ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دیده می‌شود.

از اقدام‌های وی در حوزه حمل و نقل انعقاد قرارداد ٢٠٠ فروند هواپیمای جدید بدون ضمانت‌های دولتی و از طریق فاینانس پس از برجام بوده که تعدادی از آن‌ها وارد ناوگان هوایی کشور شده است.

آخوندی در دولت یازدهم نیز دوبار به دلیل استیضاح در مجلس شورای اسلامی حضور یافت، اما در هر دو مورد توانست رای اعتماد مجدد از نمایندگان بگیرد.

نظر شما