شناسهٔ خبر: 50773 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان اصفهان صورت گرفت:

جزئیات بررسی مسائل و مشکلات شهر شاهین‌شهر در حوزه راه و شهرسازی

نشست مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: باید جمعیت‌پذیری در شهر تعریف و طبق توان و تاب‌آوری شهر برای آن برنامه‌ریزی گردد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، حجت اله غلامی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به همراه مدیران ستادی از نزدیک جهت بررسی مسائل و مشکلات راه و شهرسازی به شاهین‌شهر سفر کرد و با حضور حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مسئولین محلی موارد و مسائل مربوط به این حوزه را بررسی و راهکارهای لازم ارائه نمود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با توجه به عمده مشکلات شهری مطرح شده در این جلسه گفت: طرح جامع شهر شاهین‌شهر در سال ۹۴ و طرح تفصیلی این شهر در سال ۹۵ ابلاغ شده که بر اساس قانون و با توجه به زمان ابلاغ این دو طرح امکان بازنگری طرح تفصیلی وجود ندارد اما با توجه به نظر مدیران شهری می‌توان تدقیق پهنه‌بندی ارتفاعات شهر را مورد بررسی قرار داد.

وی با تأکید بر توجه به توان و تاب‌آوری شهر نسبت به جمعیت بیان کرد: لازم است جمعیت‌پذیری در شهر تعریف و طبق توان و تاب‌آوری شهر برای آن برنامه‌ریزی گردد و افزایش جمعیت‌پذیری بدون انجام کار کارشناسی خدمت به مردم و شهرداری نیست.

غلامی در این باره افزود: هر جا که بحث حقوق مکتسبه هست طبق ضوابط و قوانین موظف به انجام آن هستیم.

گفتنی است در این جلسه ۱۰ هزار مترمربع زمین با کاربری ورزشی و فرهنگی به اداره کل ورزش و جوانان جهت تأمین مکان ورزشی در سایت مسکن مهر واگذار شد.

نظر شما