شناسهٔ خبر: 50893 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی فارس خبر داد:

استفاده از توان دستگاه‌های خدمات‌رسان جهت افزایش ایمنی و کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای

نشست مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: در راستای کاهش تلفات و تصادفات محورهای فارس و همچنین افزایش ضریب ایمنی از توان دستگاه‌های خدمات‌رسان استفاده می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس، فیروز تکاور مدیرکل راه و شهرسازی فارس و رئیس کمیته تخصصی کمیسیون ایمنی راه‌ها در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها در خصوص جابجایی نهال‌های فاقد مجوز در مبادی ورودی استان گفت: جهاد کشاورزی نسبت به مستقر نمودن کانکس به همراه کارشناس مربوطه در محل پاسگاه‌های پلیس‌راه جهت کنترل گواهی سلامت و شناسه نهال‌ها اقدام نماید.

وی همچنین در خصوص ساماندهی وضعیت مجتمع‌های خدمات رفاهی جاده‌ای اشاره کرد: تیم نظارت متشکل از دستگاه‌های ذیربط نسبت به بازرسی کنترل شدیدتر یا برنامه زمان‌بندی مناسب از مجتمع‌های خدمات رفاهی در محورهای استان مخصوصاً در ایام نوروز اقدام نمایند.

وی افزود: محل‌های فرود بالگرد در محور کمربندی شیراز مشخص شود و مرکز فوریت‌های پزشکی هماهنگی‌های لازم را با شهرداری شیراز نسبت به موقعیت مکان جانمایی اقدام نمایند.

فیروز تکاور و رئیس شورای حمل‌ونقل استان فارس اظهار امیدواری کرد که بتونیم با اجرایی کردن این مصوبات و همکاری و هماهنگی دستگاه‌های خدمات‌رسان شاهد افزایش ضریب ایمنی و کاهش تصادفات و تلفات در محورهای استان باشیم.

نظر شما