شناسهٔ خبر: 50974 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل خبر داد:

استقرار ۱۲۰ اکیپ راهداری برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی در استان اردبیل

نوروز- آماده باش راهداری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از استقرار ۱۲۰ اکیپ راهداری جهت ارائه خدمات به مسافران نوروزی در جاده‌های مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل، علی رحمتی با اشاره به آغاز طرح نوروزی سازمان راهداری از ۲۳ اسفند تا ۱۵ فروردین ۹۷ گفت: همه‌ساله جهت ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی در آستانه تعطیلات عید نوروز اکیپ‌هایی در جاده‌های مواصلاتی و ارتباطی استان اردبیل مستقر می‌شوند که امسال نیز به جهت ارائه خدمات به گردشگران نوروزی در اردبیل ۱۲۰ اکیپ راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل در جاده‌های استقرار یافتند.

وی با اشاره به اینکه در مجموع ۴۲۰ نفر نیروی انسانی در این اکیپ‌ها به ارائه خدمات به مسافران نوروزی مشغول خواهند بود، افزود: این تعداد نیروی انسانی با ۲۶ دستگاه ماشین‌آلات در ۹ راهدارخانه ثابت و چهار راهدارخانه سیار در جاده‌های مواصلاتی استان خدمات لازم را به مسافران نوروزی ارائه خواهند داد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از آمادگی کامل راهدارخانه و مراکز اقامتی بین‌راهی در استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: همه راهدارخانه‌ها، نمازخانه‌ها و مجموع ۱۲ مجتمع خدماتی بین‌راهی استان آماده خدمات‌رسانی کامل به مسافران و گردشگران نوروزی در اردبیل هستند.

رحمتی تصریح کرد: در ایام تعطیلات نوروزی ۴۰۰ دستگاه اتوبوس، ۵۰۰ دستگاه سواری و ۲۰۰ دستگاه مینی‌بوس و در مجموع یک هزار و ۱۰۰ ناوگان عمومی استان مسافران نوروزی را جابه‌جا می‌کنند.

عضو شورای اداری استان اردبیل با اشاره به آماده‌باش نیروهای راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل به منظور ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی در ایام تعطیلات نوروز افزود: در همین رابطه تمامی نیروهای انسانی و ماشین‌آلات راهداری استان اردبیل با تمام توان آماده ارائه خدمات نوین به مسافران و گردشگران در طول ایام تعطیلات نوروز در سطح استان اردبیل هستند که امید می‌رود امسال نیز همچون سال‌های گذشته حداکثر رضایت مسافران و گردشگران را با ارائه خدمات بهتر جلب نماییم.

نظر شما