شناسهٔ خبر: 50976 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با بهره‌برداری از پروژه‌های راهسازی؛

راه و شهرسازی مازندران آماده استقبال از مسافرین نوروزی است

راهسازی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران به منظور ارتقاء سطح ایمنی و برقراری ترددی ایمن و روان در سطح محورهای استان، پروژه‌های راهسازی مختلفی را آماده بهره‌برداری نموده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان ضمن اعلام این مطلب افزود: این اداره کل تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا مسافران نوروزی جاده‌ها در آغاز سال جدید سفری ایمن و کم‌خطر را تجربه نمایند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یادآور شد: راه‌های شمال ایران از پرترددترین راه‌ها در ایران بوده و مردم در ایام تعطیلات نیز از این نقاط بازدید می‌کنند از این رو پروژه‌های مختلف راهسازی و ارتقاء محورهای مواصلاتی از دوخطه به چهارخطه در نقاط مختلف استان در دست انجام است.

وی از زیر بار ترافیک رفتن بخشی از قطعات پروژه تعریض و چهارخطه نمودن محور هراز و سوادکوه در آخرین روزهای سال ۹۶ خبر داد و افزود: برای ارتقاء سطح سرویس و برقراری ترافیک ایمن و روان ۵ کیلومتر از محور هراز و همچنین دو دستگاه تونل و در محور سوادکوه نیز ۵ کیلومتر باقیمانده از این محور برای استفاده از کاربران در روزهای پایانی سال در صورت به وجود نیامدن مشکل خاص افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره اقدامات خوب انجام یافته در محورهای ارتباطی استان یادآور شد: پروژه‌های متعدد راهسازی در سطح  محورهای شریانی استان در دست انجام بوده که با تخصیص اعتبارات موردنیاز هرچه زودتر شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها و برقراری تردد ایمن در سطح راه‌های استان باشیم.   

بهادری بیان کرد: محور نور – چمستان- آمل، محور بهشهر – زاغمرز، گلوگاه - دامغان، آمل – بابل قدیم، کنارگذر جنوبی بابل، محور ساری – خزرآباد (سه‌راهی پلاژ به سمت بهنمیر)، قائمشهر – جویبار، آمل – فریدونکنار، قائمشهر – کیاکلا، ساری- تاکام و همچنین محورهای روستایی استان از جمله محورهای مواصلاتی استان است که عملیات راهسازی و تعریض آن‌ها در حال انجام بوده که انشاله با تلاش شبانه‌روزی همکاران حوزه راه و شهرسازی در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود.

بهادری ابراز امیدواری کرد: ان شاء الله در سال ۱۳۹۷ بتوانیم با همدلی و تعامل بیشتر و رعایت کلیه مقررات و قوانین توسط رانندگان عزیز شاهد سالی بدون حوادث جاده‌ای در کشور و استان عزیزمان باشیم.

نظر شما