شناسهٔ خبر: 50977 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی خبر داد:

پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه تعریض و بهسازی محور میانه- میاندوآب

آسفالت مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: پروژه تعریض و بهسازی محور میاندوآب- سرچم به طول ۱۸۱ کیلومتر با پیشرفت ۹۰ درصدی در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اعلام این خبر گفت: تاکنون عملیات چهارخطه شدن در ۱۵۲ کیلومتر از محور میانه – میاندوآب به اتمام رسیده است.

ابراهیم مبارک قدم اعتبار هزینه شده برای این پروژه را ۷۲۰ میلیارد ریال برآورد کرد و افزود: برای اتمام پروژه بهسازی و تعریض محور میانه – میاندوآب در پایان سال مالی ۹۷ نزدیک به ۷۰۰ میلیارد ریال مورد نیاز است.

وی به بهره‌برداری از ۳۶ کیلومتر قطعه اول از سمت شهرستان میاندوآب و قطعه پنجم به طول ۳۷ کیلومتر در محدوده استان آذربایجان‌شرقی اشاره کرد و گفت: ۲۹ کیلومتر از قطعه دوم این پروژه زیر ترافیک رفته است.

مبارک قدم با بیان اینکه عملیات یک لایه آسفالت قطعه چهارم پروژه بهسازی و تعریض میانه – میاندوآب تکمیل شده، ادامه داد: عمده عملیات اجرایی در هفت کیلومتر از قطعه دوم و ۲۲ کیلومتر از قطعه سوم باقی مانده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی یادآور شد: در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز عملیات زیرسازی در هفت کیلومتر از قطعه دوم و ۹ کیلومتر از قطعه سوم این پروژه سال آینده تکمیل می‌شود.

مبارک قدم اتصال حمل‌ونقل جنوب استان به شبکه بزرگراهی کشور، کاهش مسافت شهرستان‌های جنوب استان به پایتخت به مدت دو ساعت، افزایش ایمنی سفرهای جاده‌ای و صرفه‌جویی در زمان و مصرف سوخت را از مزایای اجرای این پروژه برشمرد.

نظر شما