شناسهٔ خبر: 51097 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در خوزستان صورت گرفت:

برگزاری رزمایش طرح نوروزی یگان‌های امدادرسانی جاده‌ای خوزستان

رزمايش مانور نوروزی یگان‌های امدادرسانی جاده‌ای استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان، مانور نوروزی یگان‌های امدادرسانی جاده‌ای برگزار شد. غلام عباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان در این رزمایش گفت:

اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی اقداماتی را در راستای ارتقای ایمنی و قبل از اجرای طرح و در طول اجرای طرح انجام داده نظیر ایمنی محورهای مواصلاتی، خط‌کشی، پاک‌سازی علائم، تعمیرات گاردریل و روشنایی که عموماً قبل از اجرای طرح شروع کرده‌ایم و انشاالله تا یکی دو روز آینده به اتمام خواهیم رساند.

بهرامی نیا افزود: ۳۳ اکیپ در قالب ۲۰۰ نفر در طول محورهای مواصلاتی استان با ۳۵۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری مستقر هستند و بصورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیزمان هستند.

وی در ادامه عنوان کرد: راهدارخانه‌های ما نیز آمادگی این را دارند که به کسانی که به هر طریق نیاز به کمک و اسکان موقت داشته باشند خدمات برسانند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: در بخش حمل‌ونقل مسافر، بطور کامل و خصوصاً در مسیرهایی که عمدتاً با تقاضای افزایش سفر روبه‌رو هستیم ناوگان لازم پیش‌بینی شده است.

بهرامی نیا بیان کرد: از همه مهم‌تر بحث تأیید ایمنی خودرو قبل از سفر است و انشاالله وسایل نقلیه عمومی مسافر قبل از سفر بازدید شود و پس از تأییدیه، سفر خودشان را آغاز کنند.

وی در ادامه افزود: همکاران ما در پایانه‌های مسافربری و پایانه‌های مرزی مستقر هستند تا بتوانند پاسخگوی مسافران عزیز باشند. هم استانی‌های عزیز می‌توانند از طریق سامانه ۱۴۱، پیگیر آخرین اطلاعات وضعیت راه‌های کشور باشند.

نظر شما