شناسهٔ خبر: 5114 - سرویس راهنمای پایگاه خبری
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

مهندس نریمان: پایگاه خبری می‌تواند قدرتمندترین رسانه‌ در زمینه راه و مسکن شود

بازدید محسن نریمان از پایگاه خبری مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید صبح امروز دوشنبه از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بازدید به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محسن نریمان صبح امروز دوشنبه ۱۸ اسفند با حضور در پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بخش‌های مختلف این پایگاه بازدید کرد.

نریمان در این نشست با بیان اینکه پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی می‌تواند قدرتمندترین رسانه در حوزه راه و مسکن باشد ادامه داد: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی باید تشخیص دهد که چه موضوعاتی مدنظر مردم است و کدام یک از اخبار مهم بیشتر مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرد. این موضوع خیلی مهم است که وزیر راه و شهرسازی از طریق پایگاه خبری متوجه شود ذهن مردم این روزها بیشتر درگیر کدام موضوع است.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص برنامه‌های سال آینده شرکت عمران شهرهای جدید، هویت‌بخشی در شهرهای جدید، تازه‌ترین تصمیمات و دستورالعمل‌ها برای سرعت بخشیدن به اتمام پروژه‌های مسکن مهر و برخی مسائل مرتبط با شهرهای جدید مباحثی را مطرح کرد.

متن گفتگوی مهندس نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص اقدامات صورت گرفته در مسکن مهر، برنامه‌های سال آینده شرکت عمران شهرهای جدید و سیستم حمل و نقل شهرهای جدید طی روزهای آینده و ایام تعطیلات نوروز منتشر خواهد شد./

نظر شما